Reteta cu fasole verde gustoasa si dietetica

28.02.2018

Reteta cu fasole verde e nelipsita in orice cura de slabire, dieta sau plan alimentar echilibrat, doar ca e destul de greu sa faci mancarea de fasole verde sa fie savuroasa daca nu vrei sa folosesti prajeala si rantas. Eu ma consolasem cu ideea ca o sa mananc fasole verde sautee care nu are niciun gust, pana cand mi-a facut mama reteta asta si de atunci doar asa o prepar. Iata cum se face repede si usor reteta de fasole verde buna si la gust si la slabire.

CANTITATI :

  • fasole verde congelata 500 g

  • ceapa galbena 2 buc ( mediu spre mare )
  • morcovi 3-4 buc medii
  • apio 2 – 3 tije verzi, mari
  • ardei gras rosu 1 buc

  • ardei kapia 1 buc
  • sos de rosii 1 pahar  250 ml
  • pasta ardei kapia 2-3 lingurite (daca nu aveti pasta de ardei kapia de casa, merge facuta cu pasta de ardei gras dulce)

  • marar 1 legatura
  • usturoi 4 graunti

Preparare :

  • se lasa la dezghetat fasolea verde si se  scurge in strecuratoare .
  • Se toaca ceapa marunt si ardeiul ( bucatele de 1-2 cm ) si se pun intr-un bol
  • Se toaca morcovii si apio si se pun in alt bol
  • se pregateste un ibric in care sa avem apa clocotita
  • Intr-o tigaie mai inalta , cu capac , se pun doua linguri de ulei de floarea soarelui , la foc mediu.
  • Cand uleiul s-a incalzit , se pune ceapa si ardeiul in tigaie si se adauga un praf de sare .
  • Se mesteca usor circa 1-2 minute si apoi se picura apa clocotita in tigaie ( 1-2 linguri ) si se mesteca in continuare 1- 2 minute , sa nu se prinda .
  • Se adauga legumele tocate ( morcov si apio ) din bolul pregatit deja si se mai completeaza cu cateva linguri de apa clocotita . Se gusta si se sareaza daca este cazul . Se lasa la foc mic 10-15 minute .
  • intre timp se da un clocot la sosul de rosii si pasta de ardei , amestecate .
  • Cand legumele din tigaie s-au inmuiat ( la finalul perioadei de 10-15 minute ) , se adauga si  fasolea si se amesteca usor . Se adauga usturoiul feliat subtire . Se tine pe foc pana se inmoaie fasolea  verde , completand mereu cu  cateva picaturi de apa clocotita cand este nevoie  .

  • Se adauga sosul de rosii si ardei .Se gusta si se sareaza daca mai este cazul .Se adauga mararul tocat si se mesteca usor . Se opreste focul si se lasa tigaia acoperita , pentru a se patrunde aromele .

Mancarea de fasole verde preparata in acest mod este savuroasa, poate fi integrata usor atat in curele de slabire cat si in meniurile obisnuite ale membrilor familiei si, mai ales, este o masa sanatoasa si echilibrata ce nu creaza senzatia de dieta restrictiva de slabire.

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii