Gustare – Budincă de chia cu fructe proaspete

20.05.2014
Budincă de chia cu fructe proaspete

Îţi recomand să încerci budinca de chia, drept o alternativă la reţetele clasice pentru micul dejun dar şi la gustări. Omega 3, fibrele, mineralele dar şi calciul pe care îl conțin seminţele îţi vor da energia necesară pentru prima parte a zilei.

Seminţele de chia au capacitatea de a absorbi foarte mult lichid, formând o pastă gelatinoasă. Poţi să amesteci o parte seminţe de chia cu până la 6 părţi de lichid (apă, suc proaspăt stors, lapte vegetal).

Varietatea pe care o poţi prepara este foarte mare, de la budinci cu diverse combinaţii de fructe (afine, pere, banane, nucă de cocos) până la amestecuri cu unt de arahide, scorţişoară.

Ingrediente:

  • 2 linguri seminţe de chia
  • 200 ml  lapte de migdale (sau lapte de cocos)
  • o lingură de afine, căpşuni şi orice alte fructe care iti plac
  • alternativ, poţi adăuga şi fulgi de cocos, 5-6 migdale crude
  • Pregătire:

    Modul de preparare este unul foarte simplu. Se pun seminţele la înmuiat în lapte şi se amestecă din când în când pană absorb lichidul.

    Vezi câteva rețete de gustări sănătoase care te vor inspira, se pregatesc ușor și sunt plăcute.

    Dacă manânci la micul dejun, le poti lăsa şi peste noapte la înmuiat. La final se adaugă fructele proaspete şi se consumă:)


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii