Diete

Diete sanatoase, rapide, usoare pentru o cura de slabire eficienta dupa exces de mancare. Foloseste un stil de viata sanatos pentru a te pastra in forma urmand un regim de slabit eficient si adecvat corpului tau.

Voi recomanda o serie de diete de slabit sanatoase, recomandate pentru a tine o cura de slabire, care sa te ajute devii mai gratioasa.

17.11.2018

Alimente care te feresc de raceala


In sezonul rece ne confruntam cu totii cu riscul de a ne imblonavi de gripa sau raceala. Mai ales din cauza schimbarilor climatice si a alimentatiei noastre din ce in ce mai dezechilibrate, sistemul nostru imunitar este supus agresiunilor si noi suntem expusi riscului de a ne imbolnavi. Trebuie sa stiti ca racelile si gripa nu se treateaza cu antibiotic! Pe langa tratamentele medicale recomandate de medic menite sa scada cefaleea, sa reduca congestia nazala sau febra, iata si ce alimente ne ajuta sa avem un sistem imunitar puternic!

24.10.2018

Dieta LadyFIT de toamna


Dieta LadyFIT de toamna este de fapt un regim echilibrat si variat pe care il puteti implementa oricand. Din pacate, in perioada aceasta nu pot lua clienti noi la consilierile de nutritie pentru ca sunt deja foarte ocupata, dar pentru toate doamnele care imi scriu zilnic, iata, am creat acest plan de alimentatie moderat si care va avea rezultate bune daca faceti 2-4 antrenamente pe saptamana. 

16.07.2018

Puterea plantelor


Atunci cand vorbim despre echilibru alimentar cred ca cel mai important este sa intelegem ca nu trebuie sa facem schimbari radicale, nu se recomanda sa eliminam foarte  multe alimente din dieta noastra zilnica, ci mai curand sa adaugam ingrediente sanatoase si sa construim astfel noi obiceiuri alimentare si un nou stil de viata, mai lejer.

16.04.2018

Tot ce trebuie sa stii despre alimentatia sanatoasa


Indexul Sănătății este un program de susținere a sănătății – un program pentru persoanele care doresc să-şi evalueze stilul de viaţă şi sunt pregătiţi să accepte rezultatul şi să se mobilizeze pentru o schimbare în bine. Este un instrument sofisticat care ține cont de 5 piloni care construiesc un stil de viaţă sănătos: dieta echilibrată, starea generală de sănătate, activitatea fizică, echilibrul psihologic și capacitatea de a gestiona obiceiurile nesănătoase. Testul online este construit în jurul acestor cinci piloni, la fel și evaluarea acestuia, precum și planul lunar personal și alte recomandări.

Cred ca una dintre cele mai mari provocari in imbunatatirea unui stil de viata vine din corectarea alimentatiei. Baza unui meniu zilnic sanatos se formeaza pe consumul regulat de fructe si legume. Este important sa mancam diversificat si sezonier, iar ca obiectiv intermediar in demersul nostru de a avea o viata echilibrata este recomandat sa mancam legume la fiecare masa.

06.03.2018

Dieta de post – mananci de post si slabesti


Dieta de post si de slabire? E o super combinatie pentru sanatate, asa ca iata ce poti face ca sa tii si post si sa si slabesti!

Pentru ca e perioada Postului Pastelui, multa lume imi scrie ce sa manance ca sa nu se ingrase in aceasta perioada, dar parerea si experienta mea este ca in post poti sa slabesti si sa iti insanatosesti alegerile alimentare! Citeste ce sa mananci de post daca vrei sa slabesti, pentru ca dieta de post e foarte sanatoasa si usor de urmat!

exces alimentar
28.12.2017

Cum iti revii dupa sarbatori


Cum iti revii dupa sarbatori? Probabil ca dupa ce ai incheiat mesele copioase de sarbatori ( poate fi vorba de Craciun, Anul Nou, Sf Stefan, Sf Ion, Paste sau orice alta ocazie de festin culinar) iti simti corpul greoi, picioarele umflate, o stare de balonare, poate si putina greata, te simti fara energie si cu mintea ocupata de sentimentul de vinovatie. Daca ai cautat pe net sfaturi despre cum sa revii dupa sarbatori, probabil iti pasa de sanatate si silueta, dar stai mai prost cu autocontrolul in ocazii speciale, cum sunt sarbatorile. Citeste mai jos ce sa faci ca sa iti revii rapid dupa sarbatori, eliminand efectele neplacute ale excesului de mancare si alcool.

vitalitate dejun
11.12.2017

Micul dejun pentru o zi plina de vitalitate


MICUL DEJUN, ENERGIE POZITIVA

1.Care sunt principiile alimentare de respectat incepand cu micul dejun?

Din punctul meu de vedere, prima regula de respectat ar fi sa mancam micul dejun cu regularitate si sa adaptam alegerile alimentare facute la activitatile pe care le desfasuram in ziua respectiva. Astfel, mancam intr-un fel in zilele cu sport, in alt fel in zilele in care depunem efort intelectual si in alt fel in zilele de relaxare.

alimente functionale
22.11.2017

#slabestezece si programul de sport


De cand am inceput programul #slabestezece, atentia mea in prima luna a fost indreptata catre alimentatie, reglarea obiceiurilor zilnice si a programului de somn. In primele 5 saptamani am mers doar pe o schimbare a alimentatiei pentru ca din pacate nu am putut face sport din motive medicale. Insa sunt multumita de rezultat, iar de 10 zile ma laud si cu un program constant de antrenament. Prima saptamana in care am reluat antrenamentele a fost oribila si nu am reusit sa imi coordonez prea bine mesele, exercitiile si activitatile de la munca, dar de saptamana asta lucrurile stau deja mult mai bine si simt ca am intrat in ritmul potrivit.

mancare primavara
12.11.2017

#slabestezece si strategia de slabire pe termen mediu


#slabestezece a ajuns in a cincea saptamana si acum este timpul sa ma ocup de strategia de slabire pe termen mediu. Am pierdut deja 6 kilograme din cele zece propuse, am avut o saptamana de stagnare si pentru saptamana aceasta, a cincea, obiectivul meu a fost sa descopar care este nivelul la care dieta mea poate deveni mai relaxata si totusi sa continui sa slabesc pana in punctul in care sa imi ating obiectivul de greutate in ianuarie. Totodata, saptamana aceasta, din cauza unor probleme digestive cauzate de un tratament cu antibiotic urmat timp de 7 zile, am decis sa fac si doua zile de post lichid, pentru a restabili tranzitul digestiv.