Diete

Diete sanatoase, rapide, usoare pentru o cura de slabire eficienta dupa exces de mancare. Foloseste un stil de viata sanatos pentru a te pastra in forma urmand un regim de slabit eficient si adecvat corpului tau.

Voi recomanda o serie de diete de slabit sanatoase, recomandate pentru a tine o cura de slabire, care sa te ajute devii mai gratioasa.

16.04.2018

Tot ce trebuie sa stii despre alimentatia sanatoasa


Indexul Sănătății este un program de susținere a sănătății – un program pentru persoanele care doresc să-şi evalueze stilul de viaţă şi sunt pregătiţi să accepte rezultatul şi să se mobilizeze pentru o schimbare în bine. Este un instrument sofisticat care ține cont de 5 piloni care construiesc un stil de viaţă sănătos: dieta echilibrată, starea generală de sănătate, activitatea fizică, echilibrul psihologic și capacitatea de a gestiona obiceiurile nesănătoase. Testul online este construit în jurul acestor cinci piloni, la fel și evaluarea acestuia, precum și planul lunar personal și alte recomandări.

Cred ca una dintre cele mai mari provocari in imbunatatirea unui stil de viata vine din corectarea alimentatiei. Baza unui meniu zilnic sanatos se formeaza pe consumul regulat de fructe si legume. Este important sa mancam diversificat si sezonier, iar ca obiectiv intermediar in demersul nostru de a avea o viata echilibrata este recomandat sa mancam legume la fiecare masa.

06.03.2018

Dieta de post – mananci de post si slabesti


Dieta de post si de slabire? E o super combinatie pentru sanatate, asa ca iata ce poti face ca sa tii si post si sa si slabesti!

Pentru ca e perioada Postului Pastelui, multa lume imi scrie ce sa manance ca sa nu se ingrase in aceasta perioada, dar parerea si experienta mea este ca in post poti sa slabesti si sa iti insanatosesti alegerile alimentare! Citeste ce sa mananci de post daca vrei sa slabesti, pentru ca dieta de post e foarte sanatoasa si usor de urmat!

exces alimentar
28.12.2017

Cum iti revii dupa sarbatori


Cum iti revii dupa sarbatori? Probabil ca dupa ce ai incheiat mesele copioase de sarbatori ( poate fi vorba de Craciun, Anul Nou, Sf Stefan, Sf Ion, Paste sau orice alta ocazie de festin culinar) iti simti corpul greoi, picioarele umflate, o stare de balonare, poate si putina greata, te simti fara energie si cu mintea ocupata de sentimentul de vinovatie. Daca ai cautat pe net sfaturi despre cum sa revii dupa sarbatori, probabil iti pasa de sanatate si silueta, dar stai mai prost cu autocontrolul in ocazii speciale, cum sunt sarbatorile. Citeste mai jos ce sa faci ca sa iti revii rapid dupa sarbatori, eliminand efectele neplacute ale excesului de mancare si alcool.

vitalitate dejun
11.12.2017

Micul dejun pentru o zi plina de vitalitate


MICUL DEJUN, ENERGIE POZITIVA

1.Care sunt principiile alimentare de respectat incepand cu micul dejun?

Din punctul meu de vedere, prima regula de respectat ar fi sa mancam micul dejun cu regularitate si sa adaptam alegerile alimentare facute la activitatile pe care le desfasuram in ziua respectiva. Astfel, mancam intr-un fel in zilele cu sport, in alt fel in zilele in care depunem efort intelectual si in alt fel in zilele de relaxare.

alimente functionale
22.11.2017

#slabestezece si programul de sport


De cand am inceput programul #slabestezece, atentia mea in prima luna a fost indreptata catre alimentatie, reglarea obiceiurilor zilnice si a programului de somn. In primele 5 saptamani am mers doar pe o schimbare a alimentatiei pentru ca din pacate nu am putut face sport din motive medicale. Insa sunt multumita de rezultat, iar de 10 zile ma laud si cu un program constant de antrenament. Prima saptamana in care am reluat antrenamentele a fost oribila si nu am reusit sa imi coordonez prea bine mesele, exercitiile si activitatile de la munca, dar de saptamana asta lucrurile stau deja mult mai bine si simt ca am intrat in ritmul potrivit.

mancare primavara
12.11.2017

#slabestezece si strategia de slabire pe termen mediu


#slabestezece a ajuns in a cincea saptamana si acum este timpul sa ma ocup de strategia de slabire pe termen mediu. Am pierdut deja 6 kilograme din cele zece propuse, am avut o saptamana de stagnare si pentru saptamana aceasta, a cincea, obiectivul meu a fost sa descopar care este nivelul la care dieta mea poate deveni mai relaxata si totusi sa continui sa slabesc pana in punctul in care sa imi ating obiectivul de greutate in ianuarie. Totodata, saptamana aceasta, din cauza unor probleme digestive cauzate de un tratament cu antibiotic urmat timp de 7 zile, am decis sa fac si doua zile de post lichid, pentru a restabili tranzitul digestiv.

stagnare
06.11.2017

A patra saptamana de #slabestezece si prima stagnare


Cred ca oricine incepe o dieta isi doreste sa slabeasca liniar, constant si cat mai repede, daca se poate. Nici eu nu sunt vreo exceptie, doar ca, din pacate, corpul nostru nu prea stie matematica si in orice dieta slabirea se face de fapt in salturi. Dupa 3 saptamani in care am slabit de la 67.5 la 61.9 kilograme, saptamana aceasta lucrurile nu au mers chiar grozav. Citeste mai jos ce trebuie sa faci in saptamanile de stagnare in dieta ca sa le depasesti cu bine.

meniu #slabestezece
29.10.2017

#slabeste zece meniu saptamana 3


#slabeste zece a ajuns pentru mine in saptamana a treia, cand greutatea mea a atins 62.1 kilograme. In urma cu 3 saptamani cantaream 67.5 kilograme si iata ce am mancat ca sa slabesc 5 kilograme si jumatate in 3 saptamani.

Iata ce am mancat in a treia saptamana de program #slabestezece, citeste mai jos! 

dieta
23.10.2017

#slabestezece – a doua saptamana


#slabestezece in a doua saptamana a insemnat inca aproape 2 kilograme slabite. Am mancat destul de haotic, pentru ca nu am avut un program regulat si a fost o saptamana complicata emotional, dar pana la urma a iesit bine. Iata ce am mancat in a doua saptamana de dieta