Budincă de chia cu fructe proaspete

20.05.2014
Budincă de chia cu fructe proaspete

Ca o alternativă la reţetele clasice pentru micul dejun dar şi la gustări, îţi recomand să încerci budinca de chia.Omega 3, fibrele, mineralele dar şi calciul pe care îl contin seminţele îţi vor da energia necesară pentru prima parte a zilei.

Seminţele de chia au capacitatea de a absorbi foarte mult lichid, formând o pastă gelationasă.Poţi să amesteci o parte seminţe de chia cu până la 6 părţi de lichid (apă, suc proaspăt stors, lapte vegetal).

Varietatea de budinci pe care le poţi prepara  este foarte mare, de la budinci cu diverse combinaţii de fructe (afine, pere, banane, nucă de cocos) până la amestecuri cu  unt de arahide, scorţişoară.

 

Ingrediente:

2 linguri seminţe de chia,

200 ml  lapte de migdale (sau lapte de cocos),

o lingură de afine, căpşuni şi orice alte fructe care iti plac

Alternativ poţi adăuga şi fulgi de cocos, 5-6 migdale crude.

 

Modul de preparare este unul foarte simplu. Se pun seminţele la înmuiat în lapte şi se amestecă din când în când pană absorb lichidul. Dacă mananci la micul dejun, le poti lăsa şi peste noapte la înmuiat. La final se adaugă fructele proaspete şi se consumă:)


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii