Porția de mișcare atunci când n-ajungi la sală

01.06.2016
Porția de mișcare atunci când n-ajungi la sală

Ți-ai propus că ajungi la sală, dar nu s-a mai putut! Totuși, nu vrei să-ți treacă ziua fără mișcare, însă trebuie să știi că ai soluții. Sala, deși poate mai eficientă, nu e singurul loc în care să depui efort. Dimpotrivă! O viață sănătoasă înseamnă și mici schimbări în felul în care facem lucrurile zi de zi. De exemplu, mergem mai mult pe jos, lăsăm mașina acasă, mâncăm o salată cu multe legume, bem apă toată ziua în locul sucurilor acidulate. E-n puterea noastră să ne îmbunătățim stilul de viață și politica pașilor mici e mereu soluția câștigătoare. Așadar, iată ce poți să faci zilnic pentru starea bună a corpului și spiritului tău.

Mergi rapid. Englezul, și nu numai el, numește treaba asta ”power walk”. Adică, oriunde te-ai duce sau de oriunde ai veni, mergi alert ca și când ai fi mereu în întârziere.

Coboară mai devreme din mijlocul de transport. În loc să te dai jos la stația de care ai nevoie, o faci cu două stații mai devreme. Restul drumului îl mergi. Rapid. Power walk.

Parchează mai departe. Ești cu mașina? Las-o mai departe de locul în care trebuie s-ajungi. Apoi aplici deja binecunoscutul mers rapid. Power walk pentru a treia oară.

Lasă liftul, urcă pe scări. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Spatele drept, pieptul înainte, abdomenul și fesierii încordați și dă-i drumul. Mersul pe jos face piciorul frumos.

La cumpărături, folosește un coș. Adică un coș de cumpărături în loc de căruțul pe care-l împingi. E ca și când ai face antrenament cu greutăți care se adaugă treptat. Folosești un braț, apoi pe celălalt, le ridici pe rând când ai de adăugat un produs nou și uite-așa ți-ai făcut treaba.


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii