Cum să pierzi în greutate și să te menții

11.04.2016

Când vrem să pierdem în greutate și să rămânem așa, pe lângă alimentația echilibrată și mișcarea constantă, atitudinea potrivită ne ajută la fel de mult să menținem obiectivele nou îndeplinite. Se vorbește tot mai mult despre puterea gândurilor noastre și faptul că ele contribuie la calitatea vieții pe care o trăim. Să ai gânduri pozitive s-ar putea să nu fie floare la urecehe pentru mulți, dar să ne educăm în acest sens și să folosim rațiunea ca să înțelegem cum putem să avem gânduri hrănitoare și benefice e cu siguranță un câștig.

Ca un strateg pe câmpul de bătălie și noi ne putem purta ca atare în raport cu situațiile pe care le dorim rezolvate în viața noastră, date gata astfel încât să știm, o dată și pentru totdeauna, că lucrurile vor rămâne cum sunt și că dacă ceva ne-a făcut bine, ne vom ține de rezultate cu gândul la beneficiile pe care le-a produs în existența noastră.

Iată, deci, câteva dintre atitudinile cheie care puse în aplicare ne pot ajuta să conștientizăm că, mai departe de chestiunile practice pe care le facem, spiritul nostru e la fel de important.

Ține un jurnal cu ceea ce mănânci. Mintea e înșelătoare și mereu avem senzația că facem lucrurile diferit de cum, de fapt, le facem. Când vine vorba de schimbarea obiceiurilor alimentare, cel mai simplu este să notăm ce mâncăm astfel încât să conștientizăm, cu pixul pe hârtie, unde trebuie să modificăm obiceiurile noastre astfel încât să ne îndeplinim obiectivul de slăbire și, apoi, menținere.

Mănâncă legume și fructe. Fiecare masă și gustare ar trebui să includă fructe și legume. Să reușești să introduci asta în alimentația ta e o schimbare importantă care va atrage după sine noi și noi beneficii. E pur și simplu obiceiul care pune bazele unei vieți sănătoase.

Găsește-ți omul. Alege un prieten care să te tragă virtual de urechi când o dai în bară și care să te motiveze când ai nevoie de asta. Câteodată e greu să fim responsabili pentru propriile persoane și să ne ținem de treabă. Dar atunci când spunem cuiva obiectivele noastre și-l rugăm să ne ”verifice” din când în când ca să vadă dacă ne ținem cu succes de plan, călătoria asta devine mai ușoară și suntem mai încrezători în noi înșine că putem să ducem la capăt ce ne propunem.

Farfurii mai mici. Unul dintre cele mai utile trucuri când mâncăm e să schimbăm dimensiunea farfuriilor. Aproape peste tot pe unde mergem porțiile la mâncare sunt cu mult mai mari decât am avea nevoie și, de aceea, tendința e să mâncăm tot chiar dacă ne-am săturat de mult. Pune mâncare doar în centrul farfuriei, vezi ca porțiile să nu ajungă până-n margini și, dintr-o dată, ești cu un pas mai aproape ca să obții ce-ți dorești.

Fii bun cu tine însuți. Sigur că în îndeplinirea planului tău ai nevoie de consecvență și disciplină, însă și de răbdare. Mulți oameni care trec printr-un proces de slăbire au tendința de-a gândi urât despre ei și de-a se învinovăți că-n procesul schimbării stările lor de spirit sunt fluctuante. E normal! Nu e ușor să schimbi, dintr-o dată, obiceiuri pe care le-ai cultivat și respectat ani de zile. Transformarea vine în timp, cu bunăvoință și bunătate pentru călătoria pe care o facem. Nu te pedepsi!

Citeșe mai multe idei despre slăbire și menținere eficientă aici.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii