Cum să ai o zi mai bună, în 5 paşi simpli

14.10.2016
Cum să ai o zi mai bună, în 5 paşi simpli 1

Când aud ceasul de dimineaţă ştiu dacă o să am o zi bună sau nu. Ştiu acest lucru înainte de a se întâmpla orice, pentru că, în timp, am învăţat că acţiunile prin care îmi pregătesc ziua o fac mai bună sau…nu. Aşa am ajuns să funcţionez în câţiva paşi simpli, care mă ajută să fiu activă, să mă simt energică şi să fiu eficientă şi pozitivă.

1. Programează-ţi activitatea! Că să ai o zi mai bună, trebuie să ai câteva lucruri în agendă fixate şi organizate. Ce întâlniri o să ai în ziua respectivă? Ce este absolut necesar să faci? În ce locuri trebuie să ajungi? Toate acestea te ajută să îţi salvezi timp preţios şi să eviţi stresul.

2. Odată ce ai trecut prin pasul 1, ştii şi cum trebuie să te pregăteşti: cum îţi ajustezi micul dejun în funcţie de programul din prima parte a zilei, cu ce te îmbraci, la ce oră pleci de acasă şi pe ce rută alegi să mergi ca să eviţi traficul? Toate astea te ajută să fii operativă şi organizată.

3. Asigură-te că mănânci bine de dimineaţă. Un mic dejun echilibrat îţi dă energie până spre prânz, iar secretul este să îl adaptezi în funcţie de programul tău. Ai o zi cu multe întâlniri, dar fără să fie un nivel ridicat de tensiune pe durata lor? Un mic dejun uşor te ajută să ai tonus. Optează pentru un Activia natur şi un sandwich făcut cu o felie de pâine integrală, cremă de brânză, ardei kapia şi 1/3 avocado. Dacă, în schimb, ştii că în prima parte a zilei te vei stresa, ai nevoie de susţinere! Un mic dejun puţin mai generos cu glucide te ajută să faci faţă stresului fără să apară senzaţia de oboseală şi pofta de dulce în a doua parte a zilei. În situaţiile în care te aştepţi să ai întâlniri stresante, optează pentru un Activia cu fructe, 4 linguri de fulgi de hrişcă şi o linguriţă de seminţe de cânepă. Astfel vei avea resurse să rămâi concentrată în întâlniri şi să nu te simţi obosită după. Stai toată ziua la birou şi apoi mergi seara la antrenament? Foarte bine, dar hrăneşte-ţi corpul, că să ai energie pentru sport! Optează pentru un mic dejun format dintr-un sandwich cu pesto, salată şi piept de curcan, garnisit cu câteva roşii cherry.

4. Dacă nu ştii sigur care ţi-e programul în partea a două a zilei, asigură-te că mănânci o gustare uşoară. Nu de puţine ori se întâmplă să sări peste mesele principale pentru că intervin lucruri urgente, dar asta nu e o idee bună pe termen lung. Apelează la o gustare între micul dejun şi prânz, iar în felul acesta poţi rezista cu bine unui program solicitant. Ca gustare de dimineaţă e bine să apelezi la o porţie de fructe sau la un Activia cu cereale integrale, ambele îţi dau energie şi îţi reglează tranzitul .

5. Hidratează-te! Cel mai des, starea de oboseală este accentuată de lipsa de hidratare. Aşa că e important să te asiguri că bei apă în cantitate suficientă, dar şi că mănânci constant alimente cu un conţinut ridicat de apă, cum sunt fructele, supele sau iaurtul de băut.

Aceşti 5 paşi simpli mă ajută de fiecare dată să am o zi mai bună decât atunci când las totul la întâmplare. În timp, am învăţat să am grijă de mine, iar acest lucru îmi dă mai multă energie şi mă ajută să mă simt mai bine, chiar şi atunci când sunt ocupată sau am o zi intensă.

Vrei să afli mai multe lucruri despre cum poţi avea un program echilibrat? Vino alături de mine în Activia Wellbeing Camp, între 25 şi 27 noiembrie, la Hadar Chalet. Înscrie-te pe www.activia.ro şi învaţă să ai mai multă grijă de ţine!


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii