Flotari modificate pentru incepatori

26.02.2015
Flotari modificate pentru incepatori

Flotarile sunt un exercitiu esential pentru incepatori, asa ca nu uita de flotarile modificate in antrenamentele tale!

Flotarile corecte maresc masa musculara dand forta in brate si alti muschi importanti ai corpului.

flotari modificate

In imagine este o varianta modificata de flotari, in care poti mentine mai usor controlul asupra muschilor spatelui si ai abdomenului, in asa fel incat coloana ta sa fie in pozitie neutra.

Lucrand constant muschii spatelui cu aceste flotari iti asiguri o pozitie corecta si un aliniament sanatos in timpul exercitiilor pentru abdomen sau picioare, asa ca e important sa acorzi atentie acestor miscari ce trebuiesc executate corect.

Tine coloana lunga, evita sa lasi capul in jos – cel mai bine e sa iti fixei privirea la un metru in fata saltelei.

Abdomenul trebuie mentinut in tonus si e bine sa distribui greutatea trunchiului atat pe podul palmei cat si pe degete.

Eu prefer varianta in care imi tin doar calcaiele in contact, fara sa incrucisez gleznele, pentru ca in acest fel reduc presiunea de pe genunchi.

Alta optiune este sa lasati cu totul varfurile picioarelor pe sol pe toata durata exercitiilor.

Ca sa incepeti sa dezvoltati rezistenta la nivelul muschilor spatelui, e bine sa executati corect si regulat cate 3-4 serii a 8-10 repetari din acest exercitiu fizic, in cadrul unui program de exercitii care sa acceseze toti muschii corpului.

Masa musculara se dezvolta printr-un program de antrenament in care exervitiile fizice sunt executate corect.

Nu neglijati niciodata incalzirea si stretchingul de final, sunt aspecte importante care ne feresc de accidentari si ne ajuta sa ne revenim dupa efort cu mai multa usurinta.

Programul de antrenament trebuie sa contina si exercitii pentru abdomen; facand flotari corecte, modificate, iti poti mari masa musculara in mod eficient.


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii