Antrenamente

Antrenamente si exercitii fizice pentru slabit, utile pentru un stil de viata placut si sanatos. Fa miscare constant, invata sa ai grija de corpul tau. Invata sa iti antrenezi corpul in mod eficient.

Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos 4
25.06.2018

Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos


Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos? Cat sport trebuie sa faci pentru o viata sanatoasa? Care este rolul antrenamentului fizic in diminuarea riscului de boala? cum stii ca faci corect sport?

Toate aceste intrebari insotesc adeseori discutiile in sedintele de consiliere pe care le fac pentru clientii mei. Cred ca toti am auzit, deja, ca pentru o viata sanatoasa trebuie sa facem miscare cel putin 30 de minute in fiecare zi. Insa, ca sa devina o informatie utila, iata ce trebuie sa stii despre cum sa faci sport.

17.11.2017

Cum scapi de febra musculara


Cum scapi de febra musculara e intrebarea pe care mi-o adreseaza fiecare incepatoare de la sala cand incepe un program de antrenament.

De ce nu ai rezultate desi vii la sala constant? 5
07.03.2017

De ce nu ai rezultate deși vii la sală constant?


De ce nu ai rezultate deși vii la sală constant? De fiecare dată când auzeam oameni că se plang că nu văd nicio schimbare la corpul lor în ciuda frecvenței cu care merg la o sală de sport, mă intrebam cum se poate așa ceva. Am creat o listă cu 6 greșeli frecvente pe care le poți evita în antrenament și stil de viață.

Cum e la Yoga?
06.03.2017

Cum e la Yoga?


Yoga mi se parea science fiction acum cativa ani, cand a sta in tacere o ora mi se parea insuportabil. Cum e la Yoga, le intrebam mai de mult pe prietenele mele care mergeau constant la acest tip de miscare. Credeam, pe vremea aia, ca Yoga e ceva in care stai, respiri si meditezi, inconjurata fiind de creaturi diafane si relaxate. Am aflat in timp ca Yoga este ceea ce ai nevoie sa fie, ca e ok sa ai si ore de practica mai usoare si mai relaxante, dupa cum e ok sa ai si ore in care iti lucrezi temeinic trupul pe parcursul suitei de pozitii.

3 tipuri de genuflexiuni pentru fesieri perfecti
10.06.2015

3 tipuri de exerciții cu genuflexiuni pentru fesieri si coapse perfecte


Pentru un fund bombat cu fese ferme şi frumos modelate, ai nevoie de aceste 3 tipuri de exerciții, genuflexiuni, care te ajută să ai coapse subţiri şi fese bombate iar dieta echilibrată te ajută să scapi de celulită în timp record în timp ce greutatea corpului rămâne normală.

Flotări modificate pentru începători 2
26.02.2015

Flotări modificate pentru începători


Vă propun o variațiune de exercițiu de flotări, ușoare pentru începători, care sporește masa musculară, tonusul brațelor și altor mușchi ai corpului.

Exercitii pentru abdomen si talie
24.09.2014

Exerciții pentru abdomen și talie


Adesea, în activitatea de antrenor, sunt întrebată care sunt cele mai bune exerciţii pentru un abdomen plat şi talie subţire. Aproape de fiecare dată spun că nu exerciţiile clasice de tip „crunch” sunt soluţia, ci un mix care remodelează, lucrează toţi muşchii din zona centrală a corpului, muşchii abdominali, inclusiv muşchii spatelui.

Exercitii pentru coapse si fese perfecte
31.10.2013

Exercitii pentru coapse si fese perfecte


Coapsele şi fesele sunt punctul de interes atunci când mergeţi la plajă, purtaţi pantaloni scurţi sau fuste vaporoase de vară. Dacă uneori, prin alegeri vestimentare foarte inspirate şi trucuri de stil puteţi corecta micile imperfecţiuni ale abdomenului, în cazul coapselor lucrurile stau complet altfel.

Antrenamentul progresiv, cheia obţinerii rezultatelor dorite

Antrenamentul progresiv, cheia obţinerii rezultatelor dorite


Ai trecut cu bine peste perioada de început a antrenamentului tău, simţi că poţi să faci corect mişcările şi să duci la bun sfârşit un antrenament complet. E foarte bine, dar ce faci de aici înainte? Care e planul următor, cum treci la următorul nivel în antrenament?