Antrenamente

Antrenamente si exercitii fizice pentru slabit, utile pentru un stil de viata placut si sanatos. Fa miscare constant, invata sa ai grija de corpul tau. Invata sa iti antrenezi corpul in mod eficient.

Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos 4
25.06.2018

Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos


Cum sa faci miscare ca sa fii sanatos? Cat sport trebuie sa faci pentru o viata sanatoasa? Care este rolul antrenamentului fizic in diminuarea riscului de boala? cum stii ca faci corect sport?

Toate aceste intrebari insotesc adeseori discutiile in sedintele de consiliere pe care le fac pentru clientii mei. Cred ca toti am auzit, deja, ca pentru o viata sanatoasa trebuie sa facem miscare cel putin 30 de minute in fiecare zi. Insa, ca sa devina o informatie utila, iata ce trebuie sa stii despre cum sa faci sport.

17.11.2017

Cum scapi de febra musculara


Cum scapi de febra musculara e intrebarea pe care mi-o adreseaza fiecare incepatoare de la sala cand incepe un program de antrenament.

Si eu, cand reiau programul de sport, ma intreb cum scapi de febra musculara, pentru ca in primele 2 saptamani ma doare constant cate ceva prin corp si descopar muschi noi, despre care nu stiam ca ii am :) . Citeste mai jos cum scapi de febra musculara in mod sanatos, fara medicamente.

De ce nu ai rezultate desi vii la sala constant? 5
07.03.2017

De ce nu ai rezultate desi vii la sala constant?


De ce nu ai rezultate desi vii la sala constant? Tot timpul cand auzeam oameni ca se plang ca nu vad nicio schimbare la corpul lor in ciuda frecventei cu care viziteaza sala de sport ma intrebam cum naiba se poate asa ceva.

Pentru ca, cel putin in teorie, si daca mananci fara limita dar faci sport, trebuie sa ai rezultate. Sa vezi ca se intampla ceva in corpul tau, fie ca e vorba despre intarirea unor muschi fie ca e vorba despre ridicarea unor parti ale corpului care inainte atarnau. Deci, de ce nu ai rezultatele pe care le astepti, fie ca speri sa slabesti, sa iti remodelezi corpul sau sa castigi mult-visatul tonus muscular?

Cum e la Yoga?
06.03.2017

Cum e la Yoga?


Yoga mi se parea science fiction acum cativa ani, cand a sta in tacere o ora mi se parea insuportabil. Cum e la Yoga, le intrebam mai de mult pe prietenele mele care mergeau constant la acest tip de miscare. Credeam, pe vremea aia, ca Yoga e ceva in care stai, respiri si meditezi, inconjurata fiind de creaturi diafane si relaxate. Am aflat in timp ca Yoga este ceea ce ai nevoie sa fie, ca e ok sa ai si ore de practica mai usoare si mai relaxante, dupa cum e ok sa ai si ore in care iti lucrezi temeinic trupul pe parcursul suitei de pozitii.

3 tipuri de genuflexiuni pentru fesieri perfecti
10.06.2015

3 tipuri de genuflexiuni pentru fesieri perfecti


Genuflexiunile sunt solutia cea mai simpla pentru fesieri perfecti, asa cum visezi dupa ce te uiti la revistele de fitness. Sunt exercitii pentru fese care te ajuta sa iti formezi o masa musculara corespunzatoare pentru muschii fesieri, daca sunt executate corect.

Pentru un fund bombat cu fese ferme si frumos modelate, ai nevoie de aceste 3 tipuri de genuflexiuni care te ajuta sa ai coapsele subtiri si fesele bombate, dieta echilibrata te ajuta sa scapi de celulita in timp record iar greutatea corpului sa fie in parametrii normali.

Flotari modificate pentru incepatori
26.02.2015

Flotari modificate pentru incepatori


Flotarile sunt un exercitiu esential pentru incepatori, asa ca nu uita de flotarile modificate in antrenamentele tale!

Flotarile corecte maresc masa musculara dand forta in brate si alti muschi importanti ai corpului.

flotari modificate

In imagine este o varianta modificata de flotari, in care poti mentine mai usor controlul asupra muschilor spatelui si ai abdomenului, in asa fel incat coloana ta sa fie in pozitie neutra.

Lucrand constant muschii spatelui cu aceste flotari iti asiguri o pozitie corecta si un aliniament sanatos in timpul exercitiilor pentru abdomen sau picioare, asa ca e important sa acorzi atentie acestor miscari ce trebuiesc executate corect.

Exercitii pentru abdomen si talie
24.09.2014

Exercitii pentru abdomen si talie


Adesea, in activitatea de antrenor, sunt intrebata care sunt cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat si talie subtire. Si aproape de fiecare data spun ca nu exercitiile clasice de tip „crunch” sunt solutia, ci un mix de exercitii care sa lucreze toti muschii din zona centrala a corpului (muschii abdominali), inclusiv muschii spatelui.

De asemenea, pentru a avea rezultate bune pentru abdomen si talie e foarte important sa mancam sanatos si sa avem un program diversificat de exercitii fizice, pentru tot corpul.

Sunt insa cateva tipuri de exercitii care mi se pare foarte utile pentru abdomen si talie, tipuri de exercitii care pleaca de la tehnici de Pilates pe aparate dar care pot fi foarte usor translatate in antrenamentul pe saltea.

Este important, atunci cand lucram abdomenul, sa stabilizam corect zona bazinului. Mai pe romaneste, trebuie sa tinem fesele stranse ori de cate ori facem exercitii pentru abdomen plat.

Exercitii pentru coapse si fese perfecte
31.10.2013

Exercitii pentru coapse si fese perfecte


Coapsele şi fesele sunt punctul de interes atunci când mergeţi la plajă, purtaţi pantaloni scurţi sau fuste vaporoase de vară. Dacă uneori, prin alegeri vestimentare foarte inspirate şi trucuri de stil puteţi corecta micile imperfecţiuni ale abdomenului, în cazul coapselor lucrurile stau complet altfel.

Antrenamentul progresiv, cheia obţinerii rezultatelor dorite

Antrenamentul progresiv, cheia obţinerii rezultatelor dorite


Ai trecut cu bine peste perioada de început a antrenamentului tău, simţi că poţi să faci corect mişcările şi să duci la bun sfârşit un antrenament complet. E foarte bine, dar ce faci de aici înainte? Care e planul următor, cum treci la următorul nivel în antrenament?

Prima întrebare la care trebuie să răspunzi este, la fel ca la începerea exerciţiilor,“Ce îţi place să faci”. Nu e nimic mai chinuitor decât un set de exerciţii care îţi provoacă doar febra musculară şi nici un pic de bucurie.