RearEND

05.11.2013

RearEND – este un antrenament conceput pentru a da fermitate feselor şi a le remodela. O suită variată de exerciţii lucrează muşchii picioarelor, cu scopul de a crea o armonie vizuală şi eficientă de lucru în antrenament. Se lucrează cu precădere coapsele şi mai ales fesele, iar printr-o combinaţie specifică de exerciţii se vizează ascensionarea feselor şi dezvoltarea muşchilor glutei, cu efecte vizibile imediat: fesele capătă fermitate şi volum uniform, se accentuează diferenţa de nivel între partea posterioară a coapsei şi regiunea fesieră, iar exerciţiile sunt menite să creeze volum compact în zona coapselor, pentru a face ca picioarele să pară mai subţiri şi fesele mai proeminente.

Este o clasă ce necesită o rezistenţă fizică medie, fiind un antrenament potrivit clientelor care au experienţă cu clasele de grup desfăşurate la LadyFIT. Se lucrează în picioare, exerciţiile sunt dinamice şi ai nevoie de încălţăminte sport adaptată pentru acest tip de clasă .

 

Kickbacks

paula1 paula2

 

Este cel mai bun exerciţiu pentru bombarea feselor. Trebuie lucrat cu atenţie, lent, cu tot corpul contractat, pentru a nu balansa bazinul şi coloana lombară. Aşezată pe palme şi genunchi, cu palmele direct sub umăr şi genunchii perpendicular pe sol, încordează abdomenul şi strânge fesele. Împinge piciorul spre tavan, cu genunchiul flexat la 90 de grade şi ridică piciorul până când genunchiul ajunge la înălţimea bazinului. Revino lent la sol şi repeat. Pentru a simţi efectectele acestui exerciţiu, trebuie să lucrezi câte 4 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare picior în parte. Are efect de lifting la nivelul feselor .

Side lift

paula3 paula4

 

Este un exerciţiu care modelează linia coapselor şi a taliei, dar trebuie să tii bazinul aliniat cu umerii şi călcâiele. Pentru aceasta e important să încordezi bine abdomenul, pentru a stabiliza aliniamentul trunchiului. Aşezată pe laterală cu genunchii îndoiţi, palmă sprijinită sub umăr şi cealaltă aşezată în talie, că să verifici că menţii abdomenul încordat. Urmăreşte să ai călcâiele, palmă de sprijin şi bazinul în linie dreaptă. Încordezi coapsele şi fesele şi ridici bazinul de la sol, până când formezi o linie dreaptă de la călcâie la umăr. Menţii 3 secunde şi coborî lent, apoi reiei mişcarea pe aceeaşi parte. Pentru eficienţă maximă e bine să lucrezi câte 2 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare parte.

Back Lunges

paula5 paula6

Este un exerciţiu complex pentru remodelarea coapselor şi feselor, în care e bine să te foloseşti de stepper pentru mai multă stabilitate şi siguranţă. Porneşti cu picioarele flexate la 90 de grade, cu sprijin cu palmele pe stepper şi spatele drept. Apoi rapid duci un picior în spate şi coborî într-o fandare lungă, ţinând piciorul din spate perfect întins şi trunchiul drept. Menţine 3 secunde, apoi revino rapid lângă stepper. Pentru eficientă maximă e bine să lucrezi 3 seturi a câte 10 repetări cu fiecare picior în parte, dar dacă eşti abia la început cu antrenamentele e indicat să alternezi picioarele pentru a nu obosi excesiv.

Deep Squats

paula7 paula8

Şi acest exerciţiu se lucrează tot cu ajutorul stepperului, iar mişcarea este lentă şi foarte controlată. Porneşte cu picioarele depărtate de o parte şi de altă a stepperului, genunchii întinşi, spatele drept şi palmele sprijinite pe marginea stepperului. Apoi îndoaie lent genunchii şi mută palmele pe cealaltă margine a stepperului şi întinde bine spatele. Menţine poziţia 3 secunde şi revino lent la aliniamentul iniţial. Pentru rezultate maxime execută 4 seturi a câte 10 repetări .

RearEND este un antrenament avansat pentru remodelarea accelerată a musculaturii picioarelor şi feselor. Are rezultate foarte bune şi se bucură de un succes considerabil între clientele vechi ale sălii noastre. Acest antrenament are la bază tehnici de modelare estetică a musculaturii, pentru a armoniza proporţiile corpului nostru, astfel că se regăseşte cel mai adesea în programul de exerciţii al clientelor noastre care fie doresc să slăbească fie doresc să îşi remodeleze corpul. În programele de slăbire trebuie asociat şi cu antrenamente cardio solicitante, iar programele de remodelare trebuie stabilite individual, în cadrul şedinţelor de consiliere de la sală, care se desfăşoară gratuit pentru clientele noastre de la LadyFIT.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii