Ce să NU mănânci înainte de antrenament

05.04.2016

mid section view of a woman cutting vegetables

Te pregătești să mergi la antrenament, dar nu știi dacă să mănânci sau să nu mănânci și, dacă mănânci, ce alimente ar fi mai potrivite și care sunt cele de care e bine să te ferești.

Un lucru e sigur: ai nevoie de energie și ea e cu atât mai necesară cu cât exercițiile pe care le faci sunt mai dificile.

Cu toate astea, vrei ca ora petrecută în sala de sport să fie eficientă, relaxantă, să te simți tu însuți, în formă. Un stomac care-ți joacă feste pentru că ai mâncat alimente nepotrivite este ultimul lucru pe care ți-l dorești. Un disconfort de genul acesta și antrenamentul e compromis.

De aceea, e bine să ții cont de câteva recomandări alimentare înainte să te-apuci de ora ta de mișcare. Iată de ce-ar trebui să te ferești:

BROCCOLI, SPANAC, KALE. Dacă în mod normal îți sugerez să ai cât mai multe legume verzi și, deci, fibre la mesele tale, în cazul alimentației dinainte de antrenamente, stai departe de ele. Nu de alta, dar sunt bogate în fibre și consumate înainte să faci mișcare, te-alegi cu balonare și gaze. Păstrează-le până după antrenament ca să te bucuri cum trebuie de efectele lor benefice.

HUMMUS ȘI FASOLE BĂTUTĂ. Pe cât de gustoase și pline de proteine sunt, pe atât îți pot da stomacul peste cap în timpul antrenamentului. Au aceleași efecte de balonare și gaze și n-am auzit pe nimeni până acum să consume alimentele astea înainte de-a face mișcare. Cu toții știm de ce le evităm! Dar abia așteptăm să le mâncăm cu prima ocazie.

ORICE E PREA CONDIMENTAT. Ceapă, praz, usturoi, chilli. Toate îmi plac și pentru sănătate sunt minunate, sistemul imunitar e mai puternic și mai pregătit când beneficiază de alimentele astea. Doar că, înainte de antrenament, mâncărurile care le conțin sunt nepotrivite pentru că durează mult până sunt digerate.

Citește despre alte alimente de care să te ferești înainte de antrenament și cu ce le poți înlocui, AICI.

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii