Cu ce antrenamente să începi la LadyFIT?

04.01.2016

Fiecare început de an este marcat de entuziasmul clientelor noi care vin la LadyFIT şi care sunt hotărâte să înceapă în forţă să facă sport. Aşa că acest text este despre cum ar trebui să înceapă să facă mişcare fetele care nu au mai făcut mişcare în ultimele două luni şi care doresc să îşi construiască un antrenament corect, eficient şi pe care să îl poată urma timp de cel puţin 3 luni, încât să vadă o diferenţă notabilă.

În orice variantă, atât eu, cât şi colegele mele de la LadyFIT – Alexandra şi Gia la recepţie şi oricare dintre instructoarele de la sală – Paula, Dalanda, Ana, Marcela, Diana sau Raluca – suntem aici să vă ajutăm să vă concepeţi un antrenament potrivit obiectivelor voastre şi rezistenţei fizice de la care porniţi. Puteţi solicită oricând o şedinţa gratuită de consiliere în legătură cu antrenamentul vostru la LadyFIT, programările se fac la recepţia sălii.

Înainte de prima şedinţă la LadyFIT e bine să consulţi orarul şi să telefonezi la recepţie. Îţi vom răspunde tuturor întrebărilor şi te putem ajuta să alegi un antrenament potrivit nivelului tău de rezistenţă fizică. Dacă, totuşi, ajungi direct la sală, încearcă să ajungi la una dintre şedinţele de antrenament de tonifiere pentru începători. Se bazează pe mişcări uşor de executat corect, seturile au un număr moderat de repetări şi îţi lucrează tot corpul. Prima şedinţă este întotdeauna una de acomodare şi evaluare, aşa că e mai important să lucrezi corect, fără pauză, timp de o oră, decât să te opreşti după 20-30 de minute, cu o stare de rău fizic.

Prima ta şedinţă la LadyFIT ar putea fi unul dintre următoarele antrenamente: Ultimate Pilates, Slim Fit, Slim Solutions, The Firm, Abs&Butts.  În timpul antrenamentului ar trebui să simţi că poţi să lucrezi toată ora, fără să faci alte pauze decât cele indicate de instructoare şi să nu te simţi extenuată. Dacă resimţi ora mai intens decât atât şi ai nevoie să te opreşti, în următoarele 3 săptămâni vino de două-trei ori pe săptămână la aceste antrenamente, încercând să reduci pauzele de la o şedinţă la alta.

Dacă după prima şedinţa nu te simţi obosită, nu ai nevoie să te opreşti şi nu faci febră musculară a două zi, poţi trece la următoarea categorie de antrenamente: MACexercise, Balanced Core, Gracefully FIT, Basic Step, Vive Latino sau Pilates Variations. Ritmul este puţin mai alert, mişcările mai ample şi numărul de repetări creşte. Sunt antrenamente mai solicitante, aşa că asigură-te că mănânci o gustare uşoară cu o oră înainte să vii la sport şi că te hidratezi bine. Cu aceste antrenamente ar fi bine să rămâi timp de 2 săptămâni, preţ de 2-3 şedinţe pe săptămână. Îţi vor întări musculatura, vei observa o îmbunătăţire a tonusului muscular şi o creştere a rezistenţei.

Two women Working Out In Gym

Pentru creșterea mobilității și reducerea stresului îți recomand ca o dată pe săptămână să participi la o ședință de yoga sau de StretchIT. Dincolo de beneficiile pentru postură, drenaj limfatic si relaxare, aceste antrenamente te vor ajuta să obții o musculatură suplă și să avansezi mai ușor spre antrenamente mai solicitante.

După prima lună la LadyFIT ar trebui să epuizezi toate antrenamentele marcate cu verde în orar şi să începi uşor-uşor cu cele galben deschis. Trecerea spre nivelul intermediar de antrenamente ar trebui făcută după 4-6 săptămâni de antrenamente la sală, în urma unei discuţii de îndrumare cu una dintre instructoare, cu mine sau cu fetele de la recepție. Din acest moment poţi să îţi adaptezi antrenamentul obiectivului tău estetic, fie că doreşti să îţi modelezi corpul sau doreşti să slăbeşti câteva kilograme.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii