nakd- chestii dulci si bune, fara zahar adaugat

11.10.2018

Una dintre intrebarile frecvente pe care o primesc de la clientele mele este  cand si ce pot sa manance „ceva dulce” fara sa isi strice planul alimentar. Iata ce te ajuta sa controlezi pofta de dulce si ce poti alege atunci cand vrei totusi „ceva bun si dulce”

Ca regula, in contextul unei diete echilibrate, pofta de dulce se atenueaza destul de mult , este mai usor de controlat, insa este nerealist sa speram ca ea o sa dispara definitiv. Acestea fiind spuse,  sunt si cateva trucuri care ne ajuta sa controlam pofta de dulce, insa totodata sa ne bucuram de o gustare savuroasa si placuta. Iata care sunt acestea:

* daca mancam regulat legume colorate in rosu si portocaliu putem controla mai usor pofta de dulce: morcovii, sfecla, cartoful dulce, dovleacul , rosiile si ardeii grasi sunt aliati de nadejde in lupta cu pofta de dulce. Ne ajuta pentru ca au un continut mai ridicat de glucide, dar si de fibre si astfel ne potolesc pofta de dulce.

*este important sa mancam de 3 – 5 ori pe zi, la intervale regulate. Cand ne alimentam constant nu lasam foamea sa ne scape de sub control si astfel ne ferim de poftele puternice de dulce sau de mancare

*trebuie sa aducem in alimentatia noastra nuci si seminte crude – prin aportul lor de grasimi sanatoase si fibre ne regleaza metabolismul si pofta de mancare, ajutandu-ne sa fim mai echilibrati.

* mesele noastre trebuie sa fie alcatuite din alimente integrale, cat mai putin procesate, fara zaharuri adaugate. Alimentele integrale se digera mai lent, sunt bogate in principii nutritive active si sunt echilibrate din punct de vedere nutritional , ele contribuind la o stare de confort digestiv si nutritiv.

Pentru momentele in care apare pofta de dulce, recomandarea mea pentru cliente este sa aleaga variante naturale, bogate in fibre si fara zaharuri adaugate. Pofta de dulce poate trece cu ajutorul unei portii de fructe bogate in zaharuri, de exemplu cateva boabe de strugure, doua felii de ananas, o banana sau o gutuie coapta la cuptor. Mai putem apela si la dovleac copt sau mar copt cu scortisoara.

De curand insa am descoperit batoanele NAKD, care mi se par absolut senzationale! Sunt facute din nuci crude, curmale proaspete si diverse condimente naturale, de la cacao la ghimbir si cuisoare. Au avantajul ca toate ingredientele sunt naturale si nu contin zahar adaugat, nu sunt procesate termic si astfel pastreaza toate beneficiile nutritive si enzimatice ale fructelor si nucilor crude. In plus, sunt super gustoase si au o greutate perfecta pentru o gustare dulce: 35 de grame, exact cat sa iti astamperi pofta de dulce, fara sa ai un aport prea ridicat de zaharuri.

Pentru mine si clientele mele, batoanele Nakd sunt una dintre primele optiuni cand vine vorba de o gustare dulce. Un baton are in jur de 16 grame de zaharuri din fructe, gustul este bogat si intens si faptul ca e facut doar din ingrediente naturale, fara lactoza, gluten, aditivi alimentari sau zahar adaugat il face o optiune potrivita si pentru orice dieta echilibrata.

 

Produsele Nakd se pot achiziționa din Mega Image, Carrefour, Kaufland (București), DM, Selgros, Naturalia, Cărturești, Bebe Tei și magazinele de tip Plafar, precum și online, pe AlimenteSpeciale.ro și Unicorn-Naturals.ro

 

Cand aveti pofta de ceva dulce si bun dar nu doriti sa va stricati meniul, alegeti una dintre cele 10 arome in care gasiti batoanele NakD, toate sunt senzational de gustoase !

 

 

 

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii