Ce recomand

Programul meu de echilibru hormonal
20.06.2020

Programul meu de echilibru hormonal


Iata ca incep a treia luna de program pentru echilibru hormonal, a doua in care iau si suplimente. Pot sa incep prin a spune ca nu ma asteptam ca schimbarile in starea mea de sanatate sa fie atat de ample si totodata neasteptate.

Dupa ce am pierdut sarcina, in aprilie, am luat hotararea sa adresez cateva posibile cauze ale acestei situatii. Mancam in general sanatos, dar eram constienta ca mai aveam si scapari. Faceam terapie de multi ani, dar eram constienta ca imi scapau unele aspect emotionale. Si tot asa.

Impreuna, mai puternici!
30.04.2020

Impreuna, mai puternici!


Cand Pamantul pare ca s-a oprit in loc, tehnologia ne ajuta sa fim mai uniti ca oricand si atenueaza sentimentul de izolare prin mentinerea oamenilor conectati unul cu celalalt, dar si cu ceea ce iubesc. In toata aceasta perioada am incercat sa raman conectata cu lucrurile care imi plac si sa imi mentin astfel optimismul si speranta. E greu, de cand stau acasa in izolare, si cel mai mult imi lipseste sentimentul ca apartin unui grup de oameni, de prieteni, ca fac parte din ceva mai mare decat apartamentul meu.

Cu totii visam la fel
15.12.2019

Cu totii visam la fel


Cand ma gandesc la visurile mele ma simt intotdeauna emotionata si putin speriata, tocmai pentru ca sunt foarte importante pentru mine si pentru ca deja cand au capatat o forma, un orizont de timp, incep sa ma tem ca ele nu vor ajunge sa prinda viata.

Vis de forma maxima - 25 de visuri implinite!
18.11.2019

Vis de forma maxima – 25 de visuri implinite!


Ce-ai zice daca ti-as spune că te poți antrena să îți îndeplinești orice vis? Că sportul te învață cum să construiești realitatea din visele tale, că aproape tot ce visezi în viață poate fi al tău cu muncă, speranță, organizare și ajustare permanentă spre progres? Că fericirea vine din lucrurile pe care înveți să le construiești cu mâna ta? Asta am învățat eu în ultimii 25 de ani din viața mea.

Hai la 1 la masa - FOOD in al doilea an 1
22.10.2019

Hai la 1 la masa – FOOD in al doilea an


Cand esti toata ziua prinsa la birou, de cele mai multe ori masa de pranz este cu adevarat problematica. Cum am aflat de curand, doar 12% dintre angajatii romani isi iau masa de pranz la cantina sau la restaurant si 8% dintre cei implicati in campul muncii nu mananca niciodata la pranz, conform ultimului studiu privind obiceiurile alimentare ale romanilor, coordonat de Edenred Romania

1
07.10.2019

7 pasi pentru imunitate


Imunitatea este un concept pe cat de amplu, pe atat de vag . Pentru ca sistemele care ne pazesc corpul de boala sunt atat de sophisticate si de intrepatrunse, incat e foarte greu sa spunem cu precizie care ingrediente sau elemente sunt precis legate de anumite aspecte ale sanatatii noastre. Desi inca este un subiect atent studiat, exista insa un consens general despre ce ne ajuta sa ne ferim de boli.

Get Mouth Fit - fitness pentru intreaga gura 3
04.09.2019

Get Mouth Fit – fitness pentru intreaga gura


Cand vorbim despre fitness ne gandim de obicei doar la sport, eventual la o sala cu aparate. In realitate, fitness-ul este definitia unui set de comportamente si atitudini care contribuie la cresterea sanatatii fizice si a capacitatilor sportive.

Fitnessul include antrenamente fizice diverse si care acopera toate palierele de nevoi ale corpului uman – rezistenta muculara, anduranta cardio, flexibilitate. Cu alte cuvinte, trebuie sa faci antrenamente care sa iti modeleze nu doar un corp armonios, ci si unul sanatos.

Relaxare acasa 3
27.06.2019

Relaxare acasa


In ultima perioada mi-am reconfigurat destul de mult stilul de viata si am inceput sa aloc in mod activ timp unor ritualuri de relaxare si odihna. Pe masura ce eu insami simt ca nu mai am chiar energia de la 20 de ani, am inteles ca e important sa creez in viata mea loc pentru odihna si relaxare.

Sanatate pe de-a-ntregul 4
14.03.2019

Sanatate pe de-a-ntregul


Crezi ca daca faci doar exercitii pentru abdomen ajungi sa fii fit? Cu siguranta poate are niste beneficii, dar nu poti sa ai un corp antrenat si sanatos daca lucrezi doar 20% din muschii scheletici, nu? Si stim deja ca doar exercitiile fizice nu sunt suficiente cand vine vorba despre o stare de sanatate buna – este nevoie de alimentatie sanatoasa, de hidratare, de odihna si de controale periodice la medic pentru a preveni bolile. Apoi, este nevoie de constanta – zilnic trebuie sa avem grija la alimentatia noastra, la programul de antrenamente si la perioadele de relaxare pe care ni le oferim.