Trei mese simple și gustoase dacă te pregătești pentru vreo competitie sportivă (și nu numai)

24.06.2015

Zilele acestea, printre multe alte lucruri pe care le fac, îi pregătesc din punctul de vedere al antrenamentului fizic și al nutriției pe înotătorii care vor participa pe 4 iulie la Swimathon, evenimentul de strângere de fonduri în care fiecare participant își dedică energia și timpul unei cauze în care crede. Majoritatea dintre ei sunt sportivi amatori, oameni care fac mișcare din plăcere și pentru care obiectivul de a se antrena pentru o competiție îi pune într-o postură nouă, aceea de a se și hrăni corespunzător, astfel încât, în ziua concursului, să se simtă bine, în formă și energici.

În acest sens, eu le-am pregătit mai multe variante de mese la care pot apela în aceste săptămâni rămase până la eveniment, dar și după aceea. Vă prezint și vouă trei dintre propuneri. Așa cum le-am spus și lor, este o alimentație de zi cu zi, sănătoasă, gustoasă și hrănitoare și este pentru oricine.

Mic dejun

Lipie cu omletă : 2 ouă scrambled în tigaie cu 2 felii de telemea de capră, se pun într-o lipie libaneză mică unsă cu puțin pesto roșu, ½ ardei tăiat felii subțiri sau 3-4 linguri de taboulleh sau de salată verde tăiată mărunt. Totul se rulează ca o shaorma.

Prânz

Salată sățioasă cu sardine și macrou : salată iceberg, roșii cherry, măsline verzi, capere, ½ conservă de salată de sfeclă roșie, o conservă de sardine în ulei, scurse, o conservă de macrou în apă, o conservă mică de porumb dulce.

Cină

Gratin de conopidă la cuptor: fierbi putin conopida în apă cu sare, apoi o scoți pe șervețel de hârtie la scurs și bați la furculiță două ouă de găină, o felie de telemea mărunțită și o legătură de mărar tocată mărunt. Se desfac buchețelele de conopidă, se toarnă peste ele compoziția de ou și se dă la cuptor până se încheagă oul. Se mănâncă cu salată de ardei copt și salată verde asortată.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii