Scădere în greutate care durează în timp

23.05.2016
mentine dupa slabire

Să pierzi în greutate pare să nu mai fie o prea mare filosofie. Schimbi stilul de viață de la A la Z, mănânci altfel și faci sport și totul e bine. Acest bine însă te poate păcăli pentru că, stimulat de promisiunea rezultatelor ce au să vină și motivat să devii un alt om, uiți să iei în vedere un aspect cu mult mai important, că vrei o schimbare pe termen lung.

Asta înseamnă că ceea ce vei face ca să pierzi kilograme trebuie să fie o practică pe care s-o poți menține, pe scurt, trebuie să devină obișnuință, acel set de obiceiuri bune și potrivite ție cu care să te poți însoți la drum lung cu zâmbetul pe buze fără senzația că te duci la … tăiere.

Antrenoarea americană Jillian Michaels, cunoscută din mult dezbătutul concurs ”Biggest Loser” din care a făcut parte ani la rând, are recomandări de bază când vine vorba de-un trai sănătos care durează.

Nu mânca mai mult decât e necesar. Cu siguranță că atunci când vrei să pierzi în greutate trebuie să existe un deficit caloric. Dar, apoi, chiar dacă ai făcut trecerea spre alimente mai hrănitoare, nu înseamnă că ai liber să consumi din ele cât vrei. Și ele îngrașă dacă le mănânci în exces!

Numără-ți caloriile. Când ești într-un proces de slăbire trebuie să știi ce și cât mănânci. Dar practica asta nu trebuie să fie permanentă că te-ar înnebuni. Dacă vrei totuși să știi cât consumi zilnic pentru că n-ai încă ochiul format s-o faci la liber, telefoanele noastre mobile sunt pline cu aplicații de tot felul care te pot ajuta.

Citește etichetele produselor și alege mâncarea care te hrănește. Treaba asta cu etichetele e de repetat pentru că e una din cele mai simple forme de-a mânca cu cap. Ideea de bază e că aproape orice produs conține zahăr, e sau nu nevoie de el, va fi în alimente. Apoi, dacă un produs conține chestii de care n-ai auzit în viața ta (nu trebuie să fii chimist pentru asta), mai bine-l lași deoparte. Alege să mănânci ce recunoști: legume, fructe, cărnuri simple, de preferat din surse sigure și naturale, dacă le ai, adică de pe la țară, de la bunici.

Fă mișcare în mod regulat. Ai muncit în sală o grămadă, ai slăbit și-acum ce? Ideal e să continui să faci toate lucrurile bune care te-au adus la rezultatele dorite. Adică să mănânci sănătos și să exersezi cu regularitate, deci continuă să mergi la sală de 2-3 ori pe săptămână pentru tonus bun și-un corp fit.

Pentru mai multe informații despre obiceiuri bune de la Jillian, citește aici.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii