Salată generoasă pentru iarnă

25.02.2014
Salată generoasă pentru iarnă

Vă prezint mai jos o reţetă de salată generoasă pentru menţinere, adecvată pentru un necesar caloric mediu dintr-o zi obișnuită de iarnă, în care nu urmați o dietă anume dar vă doriți o alimentație sănătoasă, echilibrată.

Ingrediente pentru o salată generoasă:

  • un morcov
  • un zucchini
  • un avocado
  • busuioc verde, pătrunjel, o legătură  ceapă verde
  • un căţel usturoi mărunţit
  • o lingură unt de arahide
  • susan negru
  • susan alb
  • o mâna de caju
  • o conservă butter beans (fasole albă cu bob mare) sau edamame
  • ulei de susan
  • pastă de chilli cu usturoi
  • 100 g tăieţei de orez (chinezeşti sau thai, ambele variante merg)
  • Tăieţeii de orez se hidratează 2 minute în apă fierbinte şi apoi se scurg bine într-o sită. Din untul de arahide, căţelul de usturoi, uleiul de susan, pastă de chilli şi zeamă de lămâie se face un sos peste care se adaugă după gust sos de soia sau tamari.

    Legumele se feliază în aparatul de făcut spaghete, sub formă de spaghete vegetale şi se amestecă împreună cu tăieţeii de orez deja răciţi cu grijă, că să nu se rupă. Se adaugă peste ele sosul şi se lasă să se pătrundă la temperatura scăzută 30 min – o oră. Între timp se taie mărunt ceapa verde, busuiocul, pătrunjelul şi avocado-ul şi se adaugă peste tăieţei, amestecând uşor.

    Se scoate salata pe o farfurie, se adaugă sâmburii de caju, boabele de edamame sau fasole albă cu bob lat şi se decorează cu mixul de susan, câţiva fulgi de chilli uscat şi frunze proaspete de pătrunjel şi busuioc proaspăt.

    Vezi și alte rețete sănătoase care te vor inspira și îți vor oferi energie pentru întreaga zi sau pentru a avea un corp armonios.


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii