Reţete raw vegan: Pate de morcov

22.11.2013
Reţete raw: Pate de morcov

Morcovul este una dintre cele mai bine cunoscute legume, care oferă beneficii importante pentru organism. Dacă vă place morcovul sau pate-ul v-ați gandit că este posibilă și combinarea lor, să preparăm un pate de morcov?

Statistici despre morcov

La nivel global, există peste 100 de soiuri de morcovi, care variază de la nuanţă portocaliu intens, până la mov, galben sau alb.

Din punct de vedere nutritiv, 128 de grame de morcovi furnizeză 52 de calorii, 0,3 g grăsimi, 88 mg de sodiu, 12,3 g de carbohidraţi, 3,8 g de fibre alimentare, 5,8 g de zaharuri şi 1,2 g de proteine. Morcovii mai conţin şi vitamina C (13%), calciu (4%) şi fier (2%).

Am creat o serie de diete personalizate care te pot ajuta. Intră pe magazin și comandă dieta sau programul care ți se potriveste!

Pate de morcov

Ingrediente

  • 1 morcov mare
  • 15 nuci de caju rehidratate
  • ½ gogoşar mic
  • 2 roşii mici, decojte
  • 1 căţel de usturoi
  • sare
  • cimbru
  • Preparare

    Se pun toate ingredientele în blender şi se mizează până când rezultă o pastă fină, care se poate mânca pe biscuiţi de hrişcă.

    Vezi și alte rețete raw vegan care merită încercate.


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii