Reţete raw vegane: salată de chia

14.11.2013
Reţete raw vegane:Salată de Chia

Dacă preferați o alimentație raw vegană puteți oricând să apelați la o nouă rețetă pentru a va lărgi orizontul culinar. Va invit să încercaţi o salată de chia, ce se prepară rapid şi care o să va facă să iubiţi seminţele de chia:)

Din punct de vedere nutriţional, seminţele de chia sunt dintre cele mai valoroase. Sunt bogate în acizi graşi Omega-3 care ajută la scăderea şi menţinerea colesterolului, conţin de 5 ori mai mult calciu decât laptele integral şi au o concetratie de antioxidanţi mai mare de 3 ori decât afinele!

Ingrediente pentru o salată de chia

  • 3 linguri de chia
  • 1 lingură de ulei de măsline presat la rece
  • zeamă de lămâie după gust
  • ceapă verde
  • apă, cât cuprinde
  • sare
  • Preparare

    Seminţele de chia se pun într-un vas, se toarnă ½ ceşcuţă de apă, sau mai mult dacă e necesar, se adaugă lingură de ulei, sarea şi sucul de lămâie.

    Se amestecă câteva minute pentru a activă gelatină din jurul seminţelor.

    Se adaugă ceapă verde tocată mărunt şi se mai mai lasă încă 10 minute.

    Vezi și alte rețete raw vegan care merită încercate.


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii