Budincă de chia și caise

16.11.2014
Budinca de chia si caise

Pentru mâine dimineața mi-am pregătit o budincă de chia și caise, pentru că poftesc la un mic dejun dulce și sățios. Și, cum nu vreau să mănânc prostii și incerc să evit cerealele care conțin gluten, am optat pentru mei și chia. Iată o soluție pentru post: rețeta de budincă de chia și caise, cu lapte de cocos, o variantă de mic dejun sau de gustare sănătoasă, vegană.

Caisele congelate sunt utile iarna pentru că își păstrează textura și aroma atunci când le decongelăm. Laptele de cocos, în varianta degresată și organică, este în mod natural dulceag. Este mai util decât laptele de soia, migdale, orez sau alune pentru că nu are zahăr adăugat sau stabilizatori. Astfel, avem o opțiune foarte bună pentru rețetele de budincă.

Ingrediente

  • o caserolă mare de caise congelate
  • o jumătate de cutie de lapte de cocos degresat
  • semințe de chia
  • fulgi de mei
  • Pentru decor putem alege merișoare și cireșe uscate sau dulceață de caise.

    Preparare

    Se mixează o caserolă de caise (decongelate) cu o jumătate de cutie de lapte de cocos degresat și se adaugă 5-5 linguri de chia și 5-6 linguri de fulgi de mei. Se lasă în frigider și se lasă peste noapte, până se înmoaie semințele de chia.

    Se taie cuburi câteva caise, se hidratează două linguri de merișoare și se adaugă deasupra budincii o lingură de cireșe uscate. Se poate adauga o lingură de dulceață de caise, pentru a fi servit dimineața. Se decorează frumos cu câteva bucăți de caise și fulgi de cocos. Se servește într-un pahar sau un bol de sticlă.

    Vezi câteva rețete de mic dejun care te vor inspira, se pregătesc ușor și sunt plăcute.


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii