Reţete raw vegane:Salată de Chia

14.11.2013

Din punct de vedere nutriţional, seminţele de chia sunt dintre cele mai valoroase. Sunt bogate în acizi graşi Omega-3 care ajută la scăderea şi menţinerea colesterolului, conţin de 5 ori mai mult calciu decât laptele integral şi au o concetratie de antioxidanţi mai mare de 3 ori decât afinele!

Va invit să încercaţi o salată de chia, ce se prepară rapid şi care o să va facă să iubiţi seminţele de chia:)

 

Salată de chia

Ingrediente
– 3 linguri de chia
– 1 lingură de ulei de măsline presat la rele
– zeamă de lămâie după gust
– ceapă verde
– apă, cât cuprinde
– sare

Preparare
– seminţele de chia se pun într-un vas, se toarnă ½ ceşcuţă de apă, sau mai mult dacă e necesar, se adaugă lingură de ulei, sarea şi sucul de lămâie
– se amestecă câteva minute pentru a activă gelatină din jurul seminţelor
– se adaugă ceapă verde tocată mărunt şi se mai mai lasă încă 10 minute

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii