Gustările de la birou – ce mâncăm pentru a ne simți bine în fiecare zi

25.03.2016
Gustarile de la birou; ce mancam pentru a ne asigura ca ne simtim bine in fiecare zi

Între mesele principale trebuie să avem grijă de ceea ce mâncăm, să alegem gustări sănătoase şi gustoase. Când ne gândim la o alimentaţie sănătoasă, pierdem din vedere faptul că gustările la birou fac, adesea, diferenţa dintre reuşita unui meniu sănătos şi echilibrat şi unul care ne provoacă stări de foame, disconfort digestiv şi chiar acumulare de kilograme nedorite.

Am creat o serie de diete personalizate care te pot ajuta. Intră pe magazin și comandă dieta sau programul care ți se potriveste!

Pentru gustări există o listă scurtă şi eficientă de alimente care nu trebuie să ne lipsească în nicio zi din meniu: fructe, cereale integrale, nuci şi iaurt. Consumate separat sau în diferite combinaţii, ne ajută, cu calorii puţine, să ne încărcăm corpul de energie, să ţinem foamea sub control şi să ne satisfacem pofta de „ceva bun”.

Cum evităm alimentația dezordonată

La birou suntem atât de prinşi în activităţile noastre zilnice, încât uitam să ne hidratăm sau să ne asigurăm nutrienţii esenţiali pentru sănătate. Descoperim brusc o stare de tensiune, uneori de balonare şi cel mai adesea de foame, care ne destabilizează, de cele mai multe ori, planurile de a avea o dietă sănătoasă. De aceea, e important să optăm pentru gustări uşoare, hrănitoare, pe care să le consumăm la 2-3 ore de la mesele principale şi care să ne ajute să ne ţinem poftele sub control, concomitent cu asigurarea unui profil nutriţional sănătos şi echilibrat.

Cheia menţinerii unui meniu sănătos şi echilibrat cred că stă în ingeniozitatea de care dăm dovadă când alegem ce mâncăm. Trebuie să optăm pentru soluţii uşoare, confortabile şi să optăm pentru alimente cu un conţinut nutritiv ridicat. Iaurtul cu probiotice, fructele, cerealele integrale şi nucile sunt exact ceea ce avem nevoie pentru a trece cu bine peste zilele aglomerate şi pentru a avea o stare bună de sănătate.

Micul dejun

În prima parte a zilei e bine să optăm pentru fructe, cereale integrale şi iaurt. Ne ajută să ne echilibrăm organismul după micul dejun şi să eliminăm starea de somnolenţă care se instalează de obicei cu 1-2 ore înainte de naşa de prânz. Preferatul meu pentru acest moment este Activia de Băut cu prune, care nu doar că îmi reglează tranzitul intestinal, dar îmi asigură un aport sănătos de proteine, calciu, glucide şi probiotice.

IMG_0980

Prânzul

Gustarea de după amiază ar trebui să conţină nuci şi iaurt şi, în cazul în care lucrăm până seara târziu sau mergem la sport în partea a doua a zilei, putem consuma şi cantităţi mici de cereale integrale. Şi, acum, pentru că cea mai importantă surpriză a primăverii de la Activia este deja pe rafturile magazinelor, vă invit să descoperiţi starea de bine cu noul Activia Cereale Integrale cu nuci şi ovăz. O astfel de gustare ne asigura energie suficientă ca să rămânem concentraţi şi productivi în activitatea de la muncă şi să facem şi un antrenament eficient şi energizant.


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii