Fibre, Grasimi sanatoase si probiotice – mixul perfect pentru sanatatea digestiva

30.03.2016

Sunt putine alimente mai sanatoase decat nucile. Cu un continut foarte ridicat de fenoli, tanin si bio-flavonoizi, nucile de padure sunt si o sursa excelenta de vitamina E , in forma ei mai rara, gama-tocoferol, care ajuta foarte mult in sanatatea cardiaca. Pe langa faptul ca sunt gustoase, nucile au proprietati antiinflamatoare si antioxidante. Pentru mine, nucile reprezinta optiunea perfecta pentru o gustare rapida, care sa ma energizeze si sa imi asigure necesarul de minerale si grasimi sanatoase.

Fulgii de ovaz sunt de multa vreme printre optiunile mele de mic dejun. Sunt o sursa excelenta de fibre, minerale si glucide care se elibereaza si se absorb treptat in organism, astfel ca imi ofera energie constanta in prima parte a zilei. Ovazul are proprietatea demonstrata de a reduce colesterolul si a reduce astfel riscul de boala cardiovasculara. In plus, consumand regulat cereale integrale, organismul nostru reuseste sa mentina nivelul zaharului din sange la un nivel constant, iar acest lucru ne mentine nu doar pofta de mancare si de dulce sub control, dar ne fereste de pericolul bolilor metabolice. Fibrele continute in cerealele integrale ajuta foarte mult si la imbunatatirea sanatatii digestive, avand proprietatea de a regla tranzitul digestiv.

Iaurtul este una dintre cele mai sanatoase variante de a consuma produse lactate. Pastreaza continutul de calciu si proteine din lactate, dar este mai usor digerat pentru ca este deja un produs fermentat. In plus, prin procesul de fermentare, iaurtul contine bacterii sanatoase, probiotice, care ne ajuta sa intretinem un mediu echilibrat la nivelul florei intestinale. Iaurtul imbogatit cu bifidobacterii, cata vreme este consumat regulat, ajuta la intretinerea sanatatii digestive si este o sursa excelenta de micronutrienti esentiali.

111

Iaurtul contine calciu si vitamina D, care sunt importante cand vorbim de reducerea riscului de osteoporoza. Exista studii care au demonstrat efectele benefice pe care lactobacilii si bifidobacteriile le au in cazul disconfortului digestiv – regleaza procesele inflamatorii din colon, optimizeaza timpul de tranzit al alimentelor si imbunatatesc sistemul imunitar, iar prin functia de optimizare a pH-ului mediului intern, poate actiona ca un intaritor al intregului sistem imun.

Noul Activia Cereale Integrale cu nuci si ovaz este pentru mine gustarea ideala: are un gust placut, care ma ajuta sa trec cu bine peste pofta de dulce. Continutul de probiotice si fibre ma ajuta sa evit starile de balonare si disconfort digestiv si, in plus, imi tine de foame in perioadele dintre mese. Atunci cand il consum la micul dejun ma ajuta sa incep ziua cu energie si este un aliat de nadejde in prepararea meselor care sunt deopotriva sanatoase si gustoase.

21

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii