Dieta LadyFIT de toamna

24.10.2018

Dieta LadyFIT de toamna este de fapt un regim echilibrat si variat pe care il puteti implementa oricand. Din pacate, in perioada aceasta nu pot lua clienti noi la consilierile de nutritie pentru ca sunt deja foarte ocupata, dar pentru toate doamnele care imi scriu zilnic, iata, am creat acest plan de alimentatie moderat si care va avea rezultate bune daca faceti 2-4 antrenamente pe saptamana. 

Dieta LadyFIT a insemnat pentru mai toate clientele inscrise in program o imbunatatire a alegerilor alimentare, in primul rand. Au devenit mai constiente de ceea ce mananca si au invatat sa isi organizeze mai bine atat antrenamentele cat si alegerile de lifestyle. Cele care au avut ca obiectiv slabirea si au urmat planurile alimentare create personalizat de mine au slabit intre 2 si 6 kg pe luna, cu o medie de 3.5 kg pe luna.

Dieta LadyFIT este un program echilibrat, diversificat, in care se regasesc toate grupele alimentare. Insa pentru situatii individuale, trebuie urmat un plan personalizat, care sa fie adaptat istoricului fiecarei cliente, analizelor de sange si preferintelor alimentare. Mancati cu moderatie, fara a va infometa, nu reduceti cantitatea de legume de la masa si beti cel putin 2.5 litri de apa pe zi.

Preparatele trebuie gatite dietetic, la temperatura mica si folosind maxim o lingura de ulei la fiecare masa principala.

 

Mic dejun – in dieta LadyFIT iti recomand sa mananci fiecare masa principala, sa iti bei cafeaua asa cum iti place si sa bei inainte de micul dejun un pahar mare de apa, sau chiar doua. 

V1: 150 g iaurt natur (max 2%grasime)  cu 4 linguri fulgi ovaz  sau fulgi de hrisca sau fulgi de mei si o piersica taiata cuburi

 

V2: omleta din un ou si un albus, o mana de baby spanac, 1/2 ardei si o rondea de orez, 5 rosii cherry

 

V3: 100 g gratar rece de curcan/pui grill cu 5 rosii cherry, 1/2 ardei si un finn crisp/ o rondea de orez

 

V4: 3 felii de telemea hochland light cu ardei , 5 rosii cherry, 1/3 avocado, un ou fiert, un finn crisp/ o rondea de orez

 

v5: 5 linguri fulgi de porumb/hrisca/muesli cu o cana de sana/kefir

 

v6: o lingura de  hummus/guacamole/zacusca/salata de vinete, un ardei, 5 rosii cherry, un finn crisp/ o rondea de orez

 

V7: 50 g gratar rece, o lingura zacusca sau hummus sau guacamole sau salata de vinete, 5 cherry, un castravete

 

Gustare de dimineata, daca iti e foame  – in aceasta dieta poti opta pentru orice fel de fructe de toamna, atata vreme cat nu depasesti un fruct la gustare. 

V1: un iaurt grecesc 2% grasime cu un finn crisp/ o rondea de orez

V2: un mar copt cu nuci si scortisoara sau un cub mai zdravan de dovleac copt

v3: un mar  sau o gutuie sau 10-15 boabe de strugure

v4: o lingura de hummus, un castravete si un finn crisp/ o rondea de orez

 

Pranz – daca in timp ce vrei sa tii dieta ai probleme cu mancarea de la cantina, poti oricand cere sa-ti scurga sosul si astfel reduci o buna parte din caloriile inutile. 

V1: un dovlecel la gratar sau o salata verde asortata cu 1/4 piept de pui la gratar

v2: 150 g carne de vita la cuptor  cu 200 g sautee de morcov si mazare

v3: 150 g pastrav/ton/somon/file de biban la gratar cu conopida la abur si un morcov sautee, o rondea de orez

v4: supa crema de linte/rosie/dovleac/perisoare/pui/vita/fasole uscata , 2 finn crisp

v5: 200 g legume sautee(ardei, dovlecel, vanata, fasole, spanac, sparanghel sau broccoli ori conopida, la alegere) , 150 g muschiulet de porc/ muschi de vita/pulpa de curcan la cuptor

V6: 150 g pulpa de curcan la cuptor cu legume grill (ardei, vanata, dovlecel, rosie, ceapa), 2 finn crisp

v7: 150 g muschi de vita la gratar cu garnitura de 200 g  spanac sau broccoli, o felie de paine neagra

 

Gustare de seara, daca iti e foame – in dieta nu e obligatoriu sa ai 5 mese, insa daca iti e din cand in cand foame, ai oricand la indemana si gustarea de seara. 

v1: un iaurt de baut, 10 migdale

v2: o cutie de cottage cheese cu ardei

v3: un mar, 15 caju

 

Cina – in dieta, parerea mea e ca cina e cea mai importanta-aici se ascunde secretul succesului unui meniu de slabire, sau esecul lamentabil al oricarui plan de dieta:

V1: 100 g ton/pastrav/file de salau/file de biban/file de dorada/file de somon cu 200 g mix de legume la alegere  (broccoli, conopida, spanac, sparanghel, dovlecel, ciuperci, salata asortata)

 

V2: 100 g piept de curcan la gratar/cuptor cu 200 g salata asortata (rosii, ardei, castravete, ceapa, masline, morcov ras, capere, ciuperci)

 

V3: 100 g pulpa de curcan/vitel  la gratar cu un dovlecel grill sau 7 linguri fasole verde pastai sautee sau 200 g broccoli sau conopida  si un finn crisp / o rondea de orez

 

V4: salata de ton : baby spanac 80 g, 5 rosii cherry, 1/2 ardei , o conserva de ton in apa, o lingura ulei de masline/struguri  si zeama de lamaie

 

V5: 100 g piept de curcan/steak de ton/peste alb slab/muschi de vitel  , 2 linguri  salata de ardei copti, o lingura de hummus, o salata verde simpla

 

V6: salata cu branza: 10 g rosii cherry, 50 g telemea light, un ardei verde, un castravete, salata verde, o lingurita ulei de masline/avocado si zeama de lamaie sau aceto balsamico

 

V7: 1/4 piept de pui la gratar, 1/3 avocado sau o lingura de zacusca sau o lingura de salata de vinete sau o lingura de guacamole , 2 rosii si un castravete

Nu uitati sa faceti sport, este la fel de important ca o alimentatie sanatoasa! Iar la LadyFIT GYM avem un orar plin de antrenamente super eficiente si fun! 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii