Cum depășești faza de platou în curele de slăbire?

09.06.2016
cum depasesti faza platou

Ai intrat într-un proces de slăbire cu nutriție sănătoasă și mișcare și primele săptămâni sunt excelente și-ți aduc rezultatele mult dorite. Cu toate astea, deși nu ți-ai atins obiectivul final, ți se pare că te împotmolești când, deși faci totul ca la carte, acul la cântar stă pe loc. E așa numitul platou, adică momentul în care corpul s-a obișnuit cu planul de alimentație și sport și, deci, e momentul pentru ceva nou. Iată ce soluții ai să faci lucrurile să se miște iar în favoarea ta.

Schimbă alimentația. Alege alimente cât mai sănătoase, proteine de calitate, carbohidrați din cereale integrale și grăsimi benefice din avocado, nuci, ciocolată neagră. O alimentație echilibrată va satisface corpul care va fi de partea ta în lupta împotriva kilogramelor în plus prin activarea metabolismului.

Antrenează-te cu greutăți. Când pierzi în greutate, e important ca mușchii tăi să rămână în formă și activați. Nimic n-ajută mai bine decât antrenamentele cu greutăți de minim două ori pe săptămână.

Dormi. Somnul ne dă energia necesară să ne ținem cum trebuie de antrenamente și să mâncăm corect. Când ne lipsește odihna de calitate, suntem mai tentați să mâncăm tot felul de alimente procesate datorită energiei instante pe care ne-o dă fără să ne gândim că asta înseamnă și calorii goale. În plus, nu putem să facem sport la capacitate maximă când dormim pe noi.

 

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii