Ce trebuie să conţină un pachet sănătos de școală pentru copil?

26.05.2014
Ce trebuie să conţină un pachet sănătos pentru copilul tău?

Copilul are nevoie de o alimentaţie sănătoasă, hrănitoare pentru mai multe scopuri: îmbunătăţirea atenţiei, capacităţii de vorbire şi învăţare, sănătăţii şi echilibru emoţional. Dacă vreţi că micuţii să se bucure de un nivel adecvat al energiei este necesar să le furnizaţi mâncarea şi băuturile adecvate atât acasă cât şi la şcoală.

La prima vedere poate părea complicat să poţi feri copilul de tentaţia mâncărurilor de tip junk food care este tot mai răspândită la nivelul copiilor, dar cu puţină răbdare şi organizare, puteţi reuşi!

Astfel, în pregătirea unui meniu pentru şcoală, trebuie să luăm în considerare câteva sugestii.

Ingrediente:

  • un fruct sau legume crude, plus o mână de fructe oleaginoase, seminţe
  • hummus, brânză slabă de vaci, bogată în proteine, pentru o gustare fortifiantă cu indice glicemic scăzut
  • apă sau suc normal de fructe, diluat, fără zahăr
  • un sandwich cu pâine din cereale intergrală, pâine de secară sau turte de ovăz
  • Adăugați sau alternați proteine şi salate. De exemplu: carne de pui, de curcan, somon, ouă, ton şi legume.

    Idei de sandwich-uri gustoase:

  • somon afumat, pastă de brânză şi castravete cu pâine de secară
  • curcan, salată verde şi roşii pe pâine din făină integrală
  • salată de roşii cu fasole boabe
  • unt de alune (sau alt unt de fructe oleaginoase/seminţe) şi castravete pe pâine din făină integrală
  • Vezi și alte rețete de gustari sanatoase care te vor inspira, se pregătesc ușor și sunt plăcute.


    Lasa un comentariu

    Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii