Budinca de chia si caise

16.11.2014

Pentru maine dimineata mi-am pregatit o budinca de chia si caise, pentru ca poftesc la un mic dejun dulce si satios.  Si cum nu vreau sa mananc prostii si incerc sa evit cerealele care contin gluten am optat pentru mei si chia. Deci iata o solutie pentru post- reteta de budinca de chia si caise, cu lapte de cocos, o varianta de mic dejun sau de gustare sanatoasa.

Caisele congelate sunt utile iarna pentru ca isi pastreaza textura si aroma atunci cand le decongelam. Laptele de cocos, in varianta degresata si organica, este in mod natural dulceag, dar nu are adaos de zahar.  Este deci o optiune foarte buna pentru retetele de budinca. Este mai util decat laptele de soia, migdale, orez sau alune pentru ca nu are zahar adaugat sau stabilizatori.

Ingrediente pentru budinca de chia si caise, cu lapte de cocos:
o caserola mare de caise congelate.
o jumatate de cutie de lapte de cocos degresat.
seminte de chia.
fulgi de mei.
pentru decor putem opta pentru:
merisoare si cirese uscate sau dulceata de caise

Mod de preparare pentru budinca de chia si caise:

Se mixeaza o caserola de caise (decongelate) cu 1/2 cutie de lapte de cocos degresat si se adauga 5-5 linguri de chia si 5-6 linguri de fulgi de mei. Se da la frigider si se lasa peste noapte pana se inmoaie semintele de chia.

Se taie cuburi cateva caise, se hidrateaza doua linguri de merisoare si o lingura de cirese uscate si se adauga deasupra budincii. Sau se poate adauga o lingura de dulceata de caise pentru a fi servit dimineata. Se serveste intr-un pahar sau un bol de sticla si se decoreaza frumos cu cateva bucati de caise si fulgi de cocos.

Poate fi o gustare pentru dimineata sau o varianta de mic dejun. Este o reteta pentru post, vegana.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii