ReMODEL

05.01.2015
ReMODEL

ReMODEL este antrenamentul la care am lucrat peste iarna, pornind de la ideea ca un corp armonios si feminin se poate obtine aplicand tehnici diferite de antrenament si urmarind obiective diferite de fitness. Deci de vreo doua luni testez diferite exercitii la sol care sa completeze orele de Ultimate Pilates, Transformer si StarTraining si asa am ajuns la Remodel. Lucram pentru spate, fese, abdomen si brate, ca sa obtinem un corp armonios si feminin.

Cand concep un program de exercitii pornesc mai intai de la un obiectiv tehnic, functional. La ce ne ajuta acel program de exercitii? Ce trasaturi provoaca si ce imbunatateste? In acest caz, simteam nevoia unui program care sa creeze echilibru functional intre muschii mari ai spatelui si abdomen, piept si coapse. Pentru ca noi, ca femei, avem nevoie de o postura corecta si estetica, avem nevoie de o masa musculara de buna calitate dar mai ales avem nevoie de un aspect fin, longilin si feminin al muschilor. Asta este viziunea mea despre antrenamentul doamnelor, bine-nteles, a nu se intelege ca e singura posibila.

Concret, ReMODEL inseamna un set de exercitii la sol, cu si fara saltea, prin care lucram spatele, fesele, pieptul si bratele si abdomenul. Ne mai concentram si pe zone-problema, de exemplu interiorul coapsei si plica fesiera, ca sa ne pregatim cum trebuie pentru silueta de primavara-vara. Exercitiile sunt controlate, de cele mai multe ori lente, dar nu sunt neaparat o prima optiune pentru clientele care nu au mai facut niciodata sport.

Ca nivel de intensitate, ReMODEL este un program intermediar, necesita un bun control al musculaturii abdomenului obtinut in orele de Ultimate Pilates si lucreaza la „detalii” ale corpului feminin: ne preocupam de oblici ca sa ingustam vizual talia, lucram piept si spate ca sa ne corectam postura, ne bombardam muschii feselor din unghiuri diferite ca sa ridicam si sa rotunjim fundul, lucram coapse ca sa intarim interiorul coapselor si sa ingustam vizual piciorul si tot asa.

Se completeaza de minune cu o ora de Transformer si un Ultimate Pilates sau Star Training si musai o ora cardio, cum ar fi un Capoeira sau TightenUP! Dar despre cum se poate alcatui un program de exercitii discutam punctual in sedintele de consiliere despre antrenament la care va puteti programa la sala.

Va astept cu drag la acest nou program de antrenament!


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii