Cum sa inveti sa iti placa micul dejun

In momentul in care am inceput sa imi construiesc un stil de viata sanatos si o buna perioada de timp dupa, am simtit ca mi-e greu sa mananc micul dejun, pentru ca pur si simplu nu imi place sa mananc de dimineata. Cu toate astea, sunt dintotdeauna constienta de importanta micului dejun pentru sanatate, pentru mentinerea unei greutati corporale optime si impactul pozitiv pe care micul dejun in are asupra metabolismului.  Asa ca iata cateva sfaturi practice care sa te invete cum sa iti placa micul dejun.

Pentru pierderea in greutate e important sa mananci micul dejun. Alege un mic dejun bogat in proteine si legume daca vrei sa iti cresti rata metabolica bazala si astfel sa scapi mai rapid de kilogramele in plus. O felie de paine integrala cu maia, un ou fiert, un ardei si cateva masline sau felii de avocado te ajuta sa pornesti o zi cu energie, iar daca nu ai timp dimineata, poti sa prepari totul de seara si sa le pastrezi la frigider. Dureaza cateva minute sa mananci un astfel de mic dejun.

Ca sa ai o stare buna de sanatate a tranzitului digestiv este important sa consumi regulat fibre, asa ca poti opta pentru un mic dejun satios si gustos. Alege un preparat usor din  5 linguri de fulgi de hrisca si mei, o lingura de seminte de chia si una de goji sau merisoare, pe care sa le combini cu lapte de cocos light sau cu lapte de migdale.

Ai o zi aglomerata si nu ai timp sa mananci? Pastreaza de la cina o felie de piept de curcan sau pui la grill, ori o bucata de friptura de vita la cuptor si foloseste-o pentru un sandwich satios. Poti folosi o felie de paine fara gluten, putin pesto sau mustar si carnea pentru sandwich, impreuna cu cateva rosii cherry pentru garnitura.

Micul dejun in zilele de weekend e un bun prilej sa incepi ziua cu multa energie. Opteaza pentru o frittata cu legume la cuptor si ai un preparat delicios pe care il poti reincalzi usor si il poti folosi ca gustare ori pranz, in combinatie cu salate si legume de sezon.

Daca vrei sa pierzi in greutate, nu uita ca e important sa respecti mesele principale ale zilei si astfel sa ai un metabolism sanatos!


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii