Care e SCOPUL tău?

13.04.2016
Care e SCOPUL tău?

Este dificil să rămânem pe linia de plutire, concentrați să muncim pentru ceea ce ne dorim să împlinim. Totuși, ce ne dorim să împlinim? Știm măcar răspunsul la această întrebare? Pentru cei mai mulți, zilele trec unele după altele fără un scop anume, pur și simplu timpul zboară și prea obișnuiți cu activitățile de zi cu zi, nu mai știm DE CE facem ce facem. Așa s-au așezat lucrurile, așa le urmăm.

Totuși, în fiecare dintre noi, apare la un moment dat în viața asta semnul, întrebarea: ÎNCOTRO? Pentru ce depun efortul, este efortul acesta util pentru obiectivele mele și, apropo, care mai sunt ele, de când n-am mai trecut în revistă ce îmi doresc CU ADEVĂRAT? Când suntem copii, toată lumea ne întreabă ce vrem să fim când vom fi mari. Ca și când, dacă nu răspundem urgent la asta, totul va fi în van, vom pierde timpul. În final, tocmai cei care ne pun aceste întrebări sunt cei lipsiți de răspunsuri, cei pentru care visul, dorința, planul s-au evaporat.

Să fii în contact cu ființa ta și scopul pe care-l ai și-l urmărești este o chestiune de perseverență și conștiență. Iată, deci, câteva dintre ideile pe care și eu le pun în aplicare ca să nu uit pentru ce mă trezesc în fiecare dimineață.

ȚINE UN JURNAL. Scrie în el de câte ori ai nevoie să-ți reamintești ce îți dorești să ți se întâmple, cum îți imaginezi că va arăta linia de sosire și ce planuri concrete trebuie să împlinești ca să ajungi unde-ți dorești. Un jurnal e ca o busolă a inimii care nu te lasă să te ”pierzi”.

FĂ O LISTĂ CU CE TE MULȚUMEȘTE. E foarte ușor să fim nemulțumiți și greu să ne placă cu adevărat ceva, să fim recunoscători. De aceea, din când în când, scrie pe o foaie de hârtie toate lucrurile pentru care ești recunoscător în viața asta. Pune-o pe frigider să fie la vedere pentru toată familia, poate vor completa și ei cu mulțumirile lor.

MERGI LA CULCARE MAI DEVREME. Tendința de a ne culca după miezul nopții face ca somnul să fie adesea agitat, scurt și neodihnitor. Încearcă să mergi în fiecare noapte cu cel puțin 10 minute mai devreme la somn. Specialiștii recomandă ora 22.00 – 23.00 pentru somn, dar bineînțeles că asta depinde și de bioritmul fiecăruia. Totuși încearcă să faci lucrurile diferit dacă vrei rezultate diferite.

LASĂ TELEFONUL MOBIL ÎN SUFRAGERIE. Smartphone-ul a devenit unul dintre motivele care ne distrag atenția mereu. Nu poți duce ceva la bun sfârșit că cineva pe Facebook îți dă mesaj, o altă aplicație își face update și pe Wassup îți scrie un prieten. Când mergi să te odihnești, închide internetul pe telefon și lasă-l la bucătărie până a doua zi dimineața. E doar un device tehnologic, n-o să-ți simtă lipsa!

RESPIRĂ ADÂNC. Înainte să-ți începu ziua, când ești în pauză, când te enervezi, când ai nevoie de o minte clară. Respiră adânc ca să-ți oxigenezi creierul și să prinzi o gură de aer proaspăt care să te liniștească.


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii