Activeaza-ti metabolismul cu aceste 5 schimbari

10.10.2017
metabolism

Activeaza-ti metabolismul cu 5 schimbari usor de implementat in rutina saptamanala. Ca sa ai un organism care functioneaza in parametri optimi este indicat sa incepi cu 5 schimbari usor de implementat. Sigur ca nu la asta se rezuma totul, dar e un punct bun de la care sa incepi. Mai ales daca ai tinut multe cure de slabire (urmate de ingrasare) , daca ai probleme cu tiroida sau pur si simplu vrei sa ai un tonus bun, citeste mai jos ce trebuie sa faci ca sa iti activezi metabolismul!

  • Antrenamentul cu greutati activeaza metabolismul, asa ca fa-l regulat!  Femeile se feresc in general de antrenamentele cu greutati, care sunt construite sa dezvolte masa musculara. Si mare greseala fac! Muschii sunt activi din punct de vedere metabolic, in limbaj simplificat putem spune ca muschii consuma calorii si cand stam. Asta inseamna ca metabolismul tau va fi activat daca faci constant antrenamente cu greutati.

activeaza metabolism

  • Alege sa consumi alimente pentru care organismul consuma calorii ca sa le digere si sa le absoarba nutrientii. Popular, le numim alimente cu calorii negative, insa in realitate exista doar anumite alimente care pun la treaba sistemul digestiv si astfel creste consumul caloric necesar acestuia. Legumele fibroase – sparanghel, broccoli, conopida si radacinoasele – impreuna cu carnea slaba-curcan, ton, muschi de vita –  sunt exemple foarte bune de alimente care activeaza metabolismul. De asemenea, uleiul MCT – un ulei cu trigliceride cu lant mediu, extras din cocos – are caracter termogenic si activeaza metabolismul.
  • Dormi si petrece timp in aer rece constant. Temperaturile scazute ajuta la activarea metabolismului, asa ca in sezonul rece cel mai indicat este sa faci miscare in parc sau sa participi la sporturi de iarna. Dusuri mai reci, criosauna sau criolipoliza te ajuta de asemenea sa iti activezi metabolismul. O rutina corecta de somn este esentiala daca vrei sa iti activezi metabolismul.

metabolism

  • Consuma alimente temogenice, adica ceai verde, ardei iute, piper si ghimbir, toate asociate cu cresteri ale ratei metabolice bazale. Pe faptul ca iti vor activa metabolismul, te ajuta si sa ai o alimentatie savuroasa si de care nu te plictisesti atat de usor.
  • Antreneaza-te constant si apeleaza la exercitii pe intervale. Se pare ca cel mai eficient mod de a face antrenamente este sa exersezi 40-60 de secunde la o intensitate ridicata, apoi sa faci timp de 2-4 minute exercitii de intensitate moderata sau redusa. In acest fel, antrenamentele pe care le faci iti activeaza metabolismul timp de 24 pana la 48 de ore dupa efort. Si constanta in antrenamente este esentiala, asa ca fa-ti timp sa ajungi de 3-4 ori pe saptamana la antrenament!

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii