Slabire rapida dupa exces de dulciuri

06.01.2017
slabire rapida dulciuri

Slabire rapida! Toti ne dorim asta, mai ales dupa ce am facut exces de dulciuri timp de cateva zile. Insa nu e atat de simplu si nici nu e suficient doar sa ne dorim o slabire rapida, pentru ca dupa ce am abuzat de dulciuri, din pacate ne confruntam cu o senzatie exagerata de foame, ni se face subit pofta de dulciuri (ce sa vezi) si ne simtim fara energie.

Iata insa ce trebuie sa stii despre excesul de dulciuri si ce poti face pentru o slabire rapida!

Daca ai abuzat de dulciuri si ai facut exces de prajituri si ciocolata timp de cateva zile, organismul tau va cere tot produse de patiserie, prajituri, ciocolata sau patiserie. Ca sa contracarezi aceste pofte care iti saboteaza dieta, este nevoie sa iti modifici alimentatia in mod constient: alege sa consumi fructe si legume cu un continut mai ridicat de glucide, cereale integrale neprocesate si proteine slabe, apoi scade treptat de la o zi la alta cantitatea de cereale si legume bogate in amidon.

Pentru o slabire rapida, este nevoie de vointa si determinare in urmarea acestui proces, dar cu siguranta este mai usor de modificat dieta in felul asta, decat sa te chinui sa infrunti pofta exagerata de dulce.

Iata cei 3 pasi simpli pe care trebuie sa ii urmezi pentru a vedea rezultatele unui program de slabire rapida dupa sarbatori!

Slabire rapida dupa consumul de dulciuri? Renunta la prajituri!

Din prima zi a programului de slabire rapida trebuie sa renunti complet la : paine, patiserie, prajituri, ciocolata, inghetata, siropuri, sucuri,  miere, zahar, sirop de agave sau fructoza.

Este foarte important ca macar 2 saptamani sa nu mai iei contactul cu gustul dulce intens al acestor preparate. Pentru rezultate notabile de slabire rapida iti recomand sa te feresti de gustul dulce pentru cel putin 3 saptamani.

Slabire rapida dupa dulce? Se poate, dar trebuie sa mananci legume!

Pentru a mentine glicemia si implicit insulina sub control, in perioada de dupa excese alimentare trebuie sa mananci la fiecare masa cel putin o portie de legume. Pentru ca acest program de slabire rapida urmeaza catorva zile de exces de zahar, in primele 3-4 zile iti recomand sa mananci in fiecare zi, pana la ora 16, pe langa legumele obisnuite si cate o portie mica de cartof fiert, cartof dulce copt, morcovi sotati, napi sau orez integral, hrisca, mei, ammaranth.
Acestea sunt surse de glucide cu absorbtie lenta si, combinate cu legume cu indice glicemic mic si continut ridicat de fibre te vor ajuta sa iti mentii apetitul sub control.

slabire legume

Daca urmaresti un proces de slabire rapida iti recomand sa nu consumi mai mult de 3-6 linguri de legume bogate in glucide la fiecare masa din timpul zilei si sa le asociezi intotdeauna cu legume cu indice glicemic mic : salata, spanac, broccoli, conopida, fasole pastai, sparanghel si alte asemenea.

La cina iti recomand sa nu consumi legume bogate in glucide sau cereale, mai ales daca iti doresti o slabire rapida! Bazeaza-te in schimb pe ardei gras, rosii, castravete, telina, salate de toate felurile si o vezi ca nici nu iti este foame, nici nu apare o pofta de dulce greu de controlat.

Dupa 4 zile, pentru o slabire rapida trebuie sa reduci in fiecare zi cantitatea de legume bogate in zaharuri si cereale integrale cu cate o lingura pe zi, pana cand ajungi la 1-2 linguri la o masa.

Slabire rapida dupa dulce inseamna sa gestionezi inteligent fructele.

Tentatia mare, cand ne dorim o slabire rapida si ne simtim vinovati ca am exagerat cu dulciurile, este sa inlocuim prajiturile cu fructele. Sigur ca e o idee foarte buna sa mancam fructe, dar ele trebuie consumate cu masura si cu o selectie inteligenta.

Concret, pentru o slabire rapida este recomandat sa consumam pana la ora 11 fructele dulci: banane, struguri, mango, ananas sau orice alt fruct dulce. Acestea trebuie consumate ca o gustare de sine statatoare, la 1.5 ore de la micul dejun si inainte de pranz cu cel putin o ora si nu trebuie sa mancam mai mult de un fruct sau un castron mic din aceste fructe dulci daca ne dorim o slabire rapida. Ideal este sa facem si miscare in zilele in care mancam aceste fructe dulci.

slabire fructe

Pentru slabire rapida, celelalte fructe care nu au un continut ridicat de zahar pot fi consumate ca gustare, dar nu mai tarziu de ora 17 si in cantitate moderata, adica un bol mic. Consumul de fructe peste zi ne ajuta sa scapam de pofta de dulce si, in combinatie cu un aport echilibrat de glucide din legume, ne garanteaza rezultate excelente pentru o slabire rapida.

Dupa primele 6 zile de program iti recomand sa injumatatesti cantitatea de fructe dulci de la gustarea de dimineata si sa o inlocuiesti cu un iaurt de baut.

Slabire rapida dupa dulce inseamna sa mananci proteine de buna calitate!

Dupa ce am mancat multe dulciuri, pentru slabire rapida ne ajuta mult sa fim atenti la consumul de proteine. Carnea slaba de curcan si pui, pestele oceanic de captura sau peste alb. Proteinele ne ajuta pentru o slabire rapida deoarece ne ajuta sa avem un metabolism activ, tin de foame si ne ajuta sa scapam de retentia de apa cauzata de excesul de dulciuri.

Pentru slabire rapida trebuie sa le gatim cat mai simplu si mai dietetic: mai ales la cuptor si la abur, pentru a ne ajuta corpul sa le digere si sa le absoarba mai usor. La fiecare masa principala iti recomand sa consumi o portie mica de proteine, cam de dimensiunea unei jumatati de palma.

slabire rapida

Programul de slabire rapida dupa consumul de dulciuri trebuie sa includa, evident, si o atentie sporita la hidratare: consumam cel putin 2.5 litri de apa pe zi, iar pentru un plus de drenaj putem adauga lamaie si rozmarin sau menta. In plus, este foarte important sa incepem sa facem sport, pe langa programul alimentar, daca ne dorim o slabire rapida. Pentru asta este indicat sa facem antrenamente cardio moderate, cu durata de cel putin 60 de minute.

Pentru rezultate bune e bine sa alternam mersul rapid cu joggingul (in special in aer rece), step aerobic, kickbox, inot, aquabike sau functional training.

Pentru slabire rapida dupa perioadele de exces alimentar este foarte important sa scurtam perioadele in care mancam mult si alegem alimente nesanatoase. Este perfect acceptabil sa avem 1-4 zile din cand in cand in care sa ne facem de cap, dar nu este nici sanatos si nici eficient sa avem cate un „rasfat” in fiecare saptamana sau, mai rau, la cateva zile.

Moderatia este esentiala in viata, iar in sfera alimentatiei ea este cu adevarat vizibila, pentru ca in lipsa autocontrolului si a masurii, ne ingrasam din ce in ce mai tare si sanatatea noastra are cel mai mult de suferit.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii