#slabestezece si strategia de slabire pe termen mediu

12.11.2017
mancare primavara

#slabestezece a ajuns in a cincea saptamana si acum este timpul sa ma ocup de strategia de slabire pe termen mediu. Am pierdut deja 6 kilograme din cele zece propuse, am avut o saptamana de stagnare si pentru saptamana aceasta, a cincea, obiectivul meu a fost sa descopar care este nivelul la care dieta mea poate deveni mai relaxata si totusi sa continui sa slabesc pana in punctul in care sa imi ating obiectivul de greutate in ianuarie. Totodata, saptamana aceasta, din cauza unor probleme digestive cauzate de un tratament cu antibiotic urmat timp de 7 zile, am decis sa fac si doua zile de post lichid, pentru a restabili tranzitul digestiv.

Luni:

  • sandwich in lipie cu piept de pui, ardei copt, salata verde
  • 200 g gratar de piept de curcan cu 250 g sautee de morcov
  • 150 g ficat de vitel cu 100 g spanac sautee si o limonada cu miere si menta

Marti:

  • o cutie cottage cheese light cu un ardei
  • o para mare
  • salata cu curcan
  • 5 inner file de piept de pui la gratar cu salata asortata cu mozarella (salata verde, ardei copt, rosii cherry, cateva bile de mozarella)

slabestezece

Miercuri:

  • Program JuiceIT winter boost : supa crema de dovleac, supa crema de sfecla, chai latte, smoothie de spanac, suc de grapefruit si ananas, golden milk.
  • salata asortata cu mozarella (baby spanac, ardei, castravete, 5 bile de mozarella)

Joi:

  • Program JuiceIT winter boost –  supa crema de sfecla, chai latte, smoothie de spanac, suc de grapefruit si ananas, golden milk.
  • salata de ton – salata verde, o conserva ton in apa, ardei gras, chilli

Vineri:

  • supa crema de dovleac winter boost
  • 150 g terrina de ciuperci cu 2 linguri crema de branza de caju, 1/4 avocado, un ardei si o rosie
  • 200 g muschi de vitel la grill cu o farfurie legume la gratar

Am creat o serie de articole despre #slabestezece pe care te invit sa le citesti pentru a urmari evolutia pe saptamani a ceea ce am facut:

Pentru o slabire consistenta ar trebui sa ai un mod de viata care sa tina cont de diete adaptate pe termen mediu si lung. Corpul are nevoie in permanenta de un regim sanatos pentru a profita de o slabire constanta.
#slabestezece e un meniu pe care il urmez pentru a-mi atinge scopul de a slabi 10 kilograme pana la iarna.

Sambata:

  • doua oua ochi, ciuperci sautee, ardei copti si 3 cuburi de telemea, o gura dintr-un melc cu stafide si o gura de briosa de cacao
  • un castron supa de pui, snitel de curcan cat palma si 4 linguri salata de varza murata
  • 2 felii file de porc la gratar cu 4 linguri  ciuperci

Duminica

  • doua oua ochi, 5 linguridovlecei sautee, 5 linguriardei copti si 3 inele de ceapa prajita
  • o briosa
  • 200 g muschi de vita cu sos de fois gras si 15 tije sparanghel la grill, un cartof copt

In aceasta saptamana am fost foarte sedentara, practic mai toata saptamana am ocupat diverse scaune timp de 10-12 ore pe zi. Greutatea mea oscileaza intre 60 si 61 de kilograme, in functie de zi.

Obiectivul pentru urmatoarea perioada e sa imi reiau antrenamentele sportive si sa cobor sub 60 de kilograme. Pana de Craciun, obiectivul este sa ating 56 e kilograme, ca sa ma stabilizez dupa revelion undeva in jurul valorii de 57-58 de kilograme, cu continuarea activitatii zilnice, a programului de iesit in oras si a antrenamentelor de sport.

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii