#slabestezece si programul de sport

22.11.2017
alimente functionale

De cand am inceput programul #slabestezece, atentia mea in prima luna a fost indreptata catre alimentatie, reglarea obiceiurilor zilnice si a programului de somn. In primele 5 saptamani am mers doar pe o schimbare a alimentatiei pentru ca din pacate nu am putut face sport din motive medicale. Insa sunt multumita de rezultat, iar de 10 zile ma laud si cu un program constant de antrenament. Prima saptamana in care am reluat antrenamentele a fost oribila si nu am reusit sa imi coordonez prea bine mesele, exercitiile si activitatile de la munca, dar de saptamana asta lucrurile stau deja mult mai bine si simt ca am intrat in ritmul potrivit.

In saptamana a sasea de #slabestezece mancarea a fost dezorganizata si am mancat cantitati mai mari decat trebuia de glucide, slabiciunea mea: orez cu legume, dulceata cu paine, risotto sau fructe. Somnul a fost si el decalat, practic a fost o saptamana in care abia la final am reusit sa imi gasesc ritmul corect de somn. Acum adorm in jur de 11 si ma trezesc la 6, ceea ce imi permite sa fiu odihnita si energica intreaga zi.

Saptamana de ajustare la efort a insemnat in primul rand contactul cu regimul constant de antrenament, pe care nu il mai avusesem de un an. Obiectivul pentru prima saptamana a fost sa ajung zilnic la sala si sa ajung pana la sfarsitul saptamanii la 90 de minute de antrenament efectiv pe zi. Nu numar aici minutele de incalzire si refacere, ci doar intervalele in care efectiv ma antrenez. Luni am reusit sa fac doar 35 de minute de antrenament usor, iar sambata am ajuns la 90 de minute de efort fizic moderat.

Am creat o serie de articole despre #slabestezece pe care te invit sa le citesti pentru a urmari evolutia pe saptamani a ceea ce am facut:

Pentru o slabire consistenta ar trebui sa ai un mod de viata care sa tina cont de diete adaptate pe termen mediu si lung. Corpul are nevoie in permanenta de un regim sanatos pentru a profita de o slabire constanta.
#slabestezece e un meniu pe care il urmez pentru a-mi atinge scopul de a slabi 10 kilograme pana la iarna.

Saptamana a saptea de #slabestezece a inceput bine si ma bucur ca mi-am gasit ritmul. Cred ca cel mai important, atunci cand urmezi un program de exercitii si alimentatie este sa nu te descurajezi atunci cand nu-ti ies lucrurile asa cum iti propui. Solutia este sa analizezi ce ai facut gresit, sa gasesti alternative mai bune la comportamentele cu pricina si sa gasesti modalitati sa le implementezi corect.

Greutatea mea oscileaza la 61-63 de kilograme, lucru normal cand incepi sa faci antrenamente: primul pas este o frumoasa retentie de apa, ca urmare a inceperii unui program de exercitii. Nu este vorba despre ingrasare, ci despre o adaptare a corpului la efort si antrenament. In conditiile unei alimentatii corecte, aceasta usoara crestere in greutate dispare in 7-10 zile.

O sa revin la finalul saptamanii cu meniul pe saptamana a 7-a si cu desfasurarea antrenamentelor de zilele acestea.

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii