Antrenamente de toamna la LadyFIT

02.10.2017
antrenamente ladyfit

Antrenamente pentru o toamna superba, asa s-ar chema de fapt programul nostru de exercitii de la sala. Ca in fiecare an, adaptam antrenamentele la schimbarile metabolice impuse de venirea sezonului rece si reconfiguram (aproape) complet programul de antrenamente de la LadyFIT-first gym for delicate women.

Sunt aproape 10 ani de cand facem aceste schimbari pentru adaptarea programului nostru de antrenamente la sezonul in care ne aflam. Pentru ca nevoile organismului se schimba odata cu temperatura ambientala, chiar daca viata noastra urbana ( a se citi inchisa in spatii climatizate) mai reduce din abilitatile cu care ne-a inzestrat natura. Totusi, in sezonul rece, tendinta naturala ne indreapta sa alegem mancaruri mai grele, mai bogate in calorii si astfel, se favorizeaza acumularea a cateva kilograme in plus.

De aceea, in sezonul rece avem nevoie de antrenamente care sa ne ajute sa activam metabolismul, sa slabim si sa ne imbunatatim forma fizica.

antrenamente

Antrenamentele de toamna de la LadyFIT continua si in aceasta toamna cu o diferentiere intre orele de dimineata si cele de seara ca si concept de antrenament: cele de dimineata sunt concepute sa fie urmate de orice clienta, indiferent de nivelul de rezistenta fizica, pentru ca fiecare exercitiu are si variante modificate de executie. Ca de obicei, cele mai accesibile antrenamente de dimineata sunt cele predate de Marcela, Loredana, Diana si Paula. Ele au un stil de predare calm si miscari mai lente, care promoveaza un ritm constant de lucru si o forma corecta de executie. Raluca preda din aceasta toamna si ore de dans si ore de yoga, iar aceste anrenamente noi sunt disponibile in fiecare saptamana. Antrenamentele predate de Oana si Dalanda sunt ceva mai alerte si mai intense, insa le incurajam pe clientele care ne viziteaza de cel putin 3 saptamani sa participe si la aceste antrenamente, mai ales daca isi doresc sa slabeasca si cateva kilograme.

Pentru amiaza avem antrenamente cu codare de culoare pentru a marca in mod clar intensitatea si complexitatea miscarilor.

antrenamente

Antrenamentele verzi sunt cele pentru incepatoare. Antrenamentele pentru incepatoare se bazeaza pe miscari usor de parcurs si urmaresc deprinderea formei corecte de executie. Au un ritm moderat si pot fi urmate de clientele care nu au mai facut sport. Culoarea verde deschis corespunde antrenamentelor celor mai facile, care sunt usor de parcurs si o intensitate redusa. Pe acestea le recomandam clientelor care nu au mai facut niciodata sport. Antrenamentele de incepatoare verde-inchis sunt recomandate clientelor care se pregatesc sa treaca la nivelul urmator de antrenament, cel mediu. Participarea la aceste antrenamente recomandam sa se faca dupa primele 4-6 saptamani de antrenament la noi la sala, chiar daca inainte de participarea la orele salii clientele nu au mai facut niciodata sport.

antrenamente

Antrenamentele galbene si cele portocalii au un nivel mediu de intensitate si complexitate. Cele galbene, desi intense si eficiente, sunt accesibile. Cu cat culoarea este mai intensa, cu atat creste si efortul depus in antrenamente. Indiferent daca vorbim de exercitii statice, executate cu greutati sau de antrenamente cardio, daca vedeti culoarea portocaliu sau galben – inchis, sa stiti ca orele sunt intense si solicitante.

Avem o singura clasa de avansati in program, momentan, sambata. BodyMakeover este un antrenament greu, intens, rapid si complex. Daca nu sunteti clienta noastra de cel putin 6 luni si nu aveti o rezistenta si o rapiditate considerabile, nu va recomandam sa participati la acest antrenament. Avem in orar multe antrenamente intense de nivel mediu 3 la care puteti veni, daca doriti sa lucrati serios.

Filosofia LadyFIT a fost si este aceea de a crea antrenamente eficiente, diverse, care sa modeleze trupul clientelor noastre intr-o forma feminina si placuta. credem ca femeile trebuie sa fie suple, agile, puternice, rezistente, dar mai ales increzatoare in ele insele, sexy si sanatoase. 

Antrenamentele noastre sunt eficiente, indiferent de nivelul de intensitate la care se lucreaza. La LadyFIT beneficiati de consiliere gratuita in privinta antrenamentelor pe care ar trebui sa le alegeti, instructoarele corecteaza miscarile in timpul orelor si faptul ca exista codare in functie de intensitatea la care lucrati va permite sa progresati rapid, sa slabiti si sa va remodelati corpul.

In fiecare saptamana predam 75 de ore de antrenament, care acopera toate nivelurile de intensitate.

In orarul LadyFIT se regasesc ore de Yoga, de stretching, diferite tipuri de antrenamente Pilates si derivate ale acestui tip de exercitii, antrenamente cardio, antrenamente cu greutati in care se lucreaza in intervale de intensitate, antrenamente pentru cresterea rezistentei si imbunatatirea calitatii masei musculare, antrenamente de ditness functional, ore de dans si de balet, antrenamente de step aerobic si ore de dans aerobic.

 

Articole Similare


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi facuta publicaToate campurile marcate cu * sunt obligatorii